معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: شهرداری شیراز در بخش حمل و نقل نیازمند حمایت دولت برای خرید ۵۰۰ دستگاه اتوبوس جدید است.
کد خبر: ۲۰۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷ 10 April 2015

به گزارش تابناک فارس و نقل از تسنیم،علی زحمتکش با بیان اینکه شهرداری امسال نیازمند حداقل 500 دستگاه اتوبوس جدید است، اظهار داشت: در این زمینه رایزنی‌های لازم با مقامات اجرایی استان صورت گرفته و درخواست ما توجه به تحقق این مطالبه برای رفاه شهروندان شیرازی به ویژه در سفر هیئت دولت به فارس است.

زحمتکش بیان کرد: اعتبار لازم برای خرید این اتوبوس‌ها 200 میلیارد تومان است و شهرداری شیراز نیز آماده است سهم خود را پرداخت کند.

وی گفت: در حال حاضر وضعیت ناوگان اتوبوس‌رانی شهر شیراز با توجه به فرسوده بودن بسیاری از اتوبوس‌ها مناسب نیست و باید خدمات مناسب‌تری به شهروندان ارائه شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز یکی از شاخصه‌های توسعه پایدار شهری را برخورداری از ناوگان حمل و نقل عمومی کارآمد عنوان کرد و گفت: برنامه شهرداری شیراز در بخش حمل و نقل اتوبوسرانی خرید اتوبوس‌های مجهز و به روز است تا علاوه بر ایجاد کمترین آلودگی در گرما و سرما نیز خدمات مناسب و مطلوب ارائه دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار