پس از اتفاق تلخی که چند روز پیش برای دو تن از هموطنانمان در فرودگاه جده پیش آمد،پرواز شیراز-جده هم از سوی کشور عربستان لغو شد و مجوز ورود به آنجا را نگرفت.
کد خبر: ۲۰۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶ 10 April 2015
پس از اتفاق تلخی که چند روز پیش برای دو تن از هموطنانمان در فرودگاه جده پیش آمد،پرواز شیراز-جده(پرواز شماره ۱۵۲۶ ایران ایر ساعت ۱۳ و۵۰ دقیقه روز پنج شنبه) هم از سوی کشور عربستان لغو شد و مجوز ورود به آنجا را نگرفت.

واقعا تا کی باید این اهانت های بیشمار را به جان بخریم؟
البته دیروز نیز به پرواز اصفهان به مقصد جده در فضای کویت اجازه ورود به خاک عربستان داده نشد و هواپیما مجبور به برگشت شد.
با اتفاقات و بی احترامی های فراوانی که در عربستان بر سر ایرانی ها نازل می شود،دولت ما باید عربستان را تنبیه کند،نه اینکه آنها از ورود هواپیماهای ما ممانعت به عمل آورند.

خدرنژاد گفت: در موضوع پروازی دیروز ما شاهد اتفاقی بد بودیم به طوریکه این پرواز از اصفهان به مقصد جده داشت انجام می شد که در فضای کویت به این هواپیما اعلام شد اجازه ورود به خاک عربستان را ندارد و هواپیما مجبور به برگشت شد.

وی افزود: با توجه به اینکه این هواپیما در روزهای گذشته هم پروازهای عمره‌گزاران را انجام می داده است، توقع و درخواست ما این بود که این پرواز نیز انجام شود.

معاون سازمان حج و زیارت گفت: در سال گذشته بخشنامه ای داشتند مبنی بر اینکه هواپیماهای بالای 25 سال اجازه ورود ندارند و بهانه دیگر این بود که استانداردهای اروپا را این هواپیما ندارد، با اینحال اجازه می دادند پرواز انجام شود و زائران منتقل بشوند.




اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
باريكلا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
مگه حج عمره چه حکم واجب الهی است که حتما باید انجام شود حتی اگر قرار باشد اینگونه تحقیر شویم حج تمتع هم قابل تعطیل کردن است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار