مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: بهره برداری از گازرسانی به مجموعه روستاهای بخش قائمیه (چنارشاهیجان) شهرستان کازرون با حضور رحمانی معاون استانداری فارس ، فرماندار، بخشدار و تنی چند از مسئولین شهرستان کازرون در روستای حکیم باشی حسین آباد این بخش آغاز گردید.
کد خبر: ۱۹۲۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶ 05 March 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران: در ابتدای این مراسم فرماندار کازرون ضمن خوش آمد گویی به حاضران گازرسانی به این مجموعه روستاها را کاری مهم برشمرد و از مدیرعامل و کلیه کارکنان شرکت گاز استان که در گازرسانی به مناطق محروم فعالیت میکنند تقدیر و تشکر بعمل آورد.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گازرسانی به روستاها را از اولویت های شرکت گازاین استان برشمرد و گفت: برای گازرسانی به این مجموعه روستاها که شامل روستاهای تل کوشک ، حکیم باشی ، حسین آباد، جهاد آباد، جعفر آباد، قندیل، مظفرآباد، میدانک، جهان آباد، صمدآباد، برج سوخته علیا و برج سوخته سفلی می باشد اعتباری بالغ بر 34 میلیارد ریال صرف گردیده که تمامی این اعتبارات از محل بودجه های عمرانی شرکت گاز استان فارس تأمین و پرداخت شده است.

محمدی اضافه نمود: امیدواریم با مساعدت های دولت تدبیر و امید و همکاری مردم بزودی تمامی روستاهایی که قابلیت گازرسانی را دارند به شبکه گاز کشور متصل نمائیم در پایان این مراسم مشعل گاز حسینیه حکیم باشی توسط رحمانی معاون استاندار فارس روشن گردید.
       
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار