مدیر کمیته امداد آباده از بهره‌مندی 37 خانوار مددجو از تخفیف انشعابات آب، برق و گاز با اعتباری بالغ‌ بر 118 میلیون ریال از ابتدای سالجاری تاکنون در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۶۸۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵ 20 January 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:امیر باوندپوری  با اشاره به خدمات متعدد کمیته امداد امام خمینی به مددجویان و نیازمندان در راستای رفع مشکلات آنها و فقرزدایی در جامعه از بهره‌مندی 37 خانوار مددجو از تخفیف انشعابات آب، برق و گاز با اعتباری بالغ‌ بر 118 میلیون ریال از ابتدای سالجاری تاکنون در این شهرستان خبر داد.

وی بابیان اینکه مشکلات و نیازهای خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد آباده در قالب طرح‌ها، برنامه‌ها و سرفصل‌های مهم برطرف می‌شود، تصریح کرد: رفع مشکلات آب، برق و گاز خانگی مددجویان زیرپوشش از اولویت‌های این نهاد است که اقدامات قابل‌توجهی نیز تاکنون در این راستا صورت گرفته است.

باوندپوری در پایان سخنان خود با تقدیر از همکاری شرکت آب و فاضلاب و ادارات برق و گاز در راستای تخفیف انشعابات به مددجویان بیان داشت: با معرفی مددجویان به ادارات مربوطه و بر اساس تفاهم‌های صورت گرفته، تخفیف‌های قابل‌توجهی به نیازمندان برای انشعابات خانگی داده می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار