مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: به همت خانواده مرحوم حبیب اردوبادی بخش دوم آنژیوگرافی بیمارستان قلب فاطمه الزهرا (س) شیراز به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۵۹۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴ 06 January 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا:علی اکبر رامجردی، اظهار کرد: بیمارستان خیریه قلب الزهرا (س) از سال 56 به عنوان مرکز طبی کودکان به صورت خیریه فعال بوده و از سال 75 به دلیل نیاز به مرکزی برای بیماران قلبی در جنوب شهر، با همت افراد خیر و توافق دانشگاه به مرکز خیریه قلب الزهرا (س) و کودکان شهید حجازی تبدیل شده است .
وی ادامه داد: این بیمارستان نمونه بارزی از مشارکت خیرین در به ثمر رساندن کار گروهی با هر میزان کمک مالی است، در این بیمارستان 28 قسمت با همت افراد خیر احداث و فعال شده است.
وی اضافه کرد: بخش دوم آنژیوگرافی در دسترسی بموقع بیماران به خدمات بهینه درمانی و درمان موثر اثر گذار است و تعداد بیماران بیشتری را در زمان کمتری می تواند پوشش دهد.
رامجردی بیان داشت: بیمارستان خیریه قلب فاطمه الزهرا (س) در زمینی به وسعت 40 هزار مترمربع با سه هزار و 946 متر مربع زیربنا به بیماران قلبی به ویژه افراد محروم جامعه خدمات رسانی می کند.
وی اضافه کرد: در این مجموعه درمانی تخصصی و فوق تخصصی، تعرفه دولتی، عقد قرار داد با سایر بیمه های درمانی، بیمه روستایی، افراد تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) پذیرفته می شوند.
مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: افراد خیر می توانند در بیمارستان های فعال و خیرساز نیازهای موجود را رفع کنند و بخش احداث شده به نام آنها به ثبت برسد.
وی ادامه داد: افراد خیر می توانند بانی ایده های خیرخواهانه باشند و در امور مختلف مجمع خیرین تامین سلامت را یاری دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار