کیهان نوشت:اصرار مسئولین دانشگاه برای حضور مطهری،نوع اعتراض ها و انعکاس خاص این خبر،شائبه برنامه ریزی قبلی برای مظلوم نمایی علی مطهری را ایجاد می کند
کد خبر: ۱۳۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۰ 12 March 2015
پس از اتفاقات به دور از فرهنگ و ادب روز دوشنبه در شیراز،رسانه ها هریک از دید خود به نقد ماجرا پرداختند.
فصل مشترک نقد رسانه ها، محکوم کردن این عمل وحشیانه بود که چرا عده ای آزادانه در خیابان بی هیچ مانعی بتوانند نماینده ی مجلس را مورد هجوم قرار بدهند.

در این میان اما روزنامه کیهان در خبری با عنوان «حاشیه‌های سفر مطهری به شیراز»،نوشت: با وجود مخالفت های انجام شده از سوی اعضای شورای تامین شهرستان شیراز و استان فارس،بازهم رئیس و قائم مقام دانشگاه شیراز اصرار به برگزاری برنامه داشتند.

کیهان،عدم توجه به تذکرات اعضای شورای تامین را زمینه ی اتفاقات رخ داده دانست.

البته نکته اصلی که کیهان بدان اشاره داشت این بود که با توجه به اصرار مسئولین دانشگاه برای حضور مطهری،نوع اعتراض‌ها به حضور وی در شیراز و انعکاس خاص این خبر توسط برخی از رسانه‌ها این شک را به وجود می آورد که برنامه‌ریزی قبلی جهت ایجاد جو «مظلوم‌نمایی» برای علی مطهری در اذهان عمومی وجود داشته است.
البته این خبر کیهان مخالفان زیادی در فضای مجازی داشته،اما جدا از اینکه نیت آقای مطهری چه هست، و اینکه هجوم به ایشان هدفمند بوده یا نه ،مساله مهم برخورد با اینگونه رفتارهاست.
اینکه عده ای اعتراض خود را با هجوم غیر انسانی به نماینده ی مجلس ابلاغ کنند و در ادامه نیروی انتظامی عکس العملی از خود نشان ندهد،جای تامل دارد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
باسلام
طفل نو پا شما چرا ؟آنچه عيان است چه حاجت به بيان است ؟ انعكاس اين خبر جالب نبود مردم ودلسوزان نظام از اين كار بشدت عصباني هستند كيهان بداند كه با اين اظهارنظر هاطرفداران اندك خودرا از دست خواهد داد.
مدیر پایگاه با تشکر ازینکه نظر دادید.دوست عزیز،رسالت رسانه مستقل تابناک فارس اطلاع رسانی همه اخبار است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار