وکیل مدافع پرونده علی مطهری در شیراز کلیات جلسه سوم دادگاه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: روند دادگاه مسیری خوب و مثبت داشت.
کد خبر: ۱۰۸۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹ 08 October 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:مصطفی ترک همدانی افزود: در این جلسه با درایت قاضی پرونده پنج نفر از متهمان اظهاراتشان اخذ شد.

وی اظهارکرد: ابتدا متهمان سعی داشتند موضوع را کتمان کنند و مسیر دادگاه را منحرف نمایند اما با درایت قاضی شعبه 101 کیفری دو شیراز دادگاه مسیر مناسبی یافت و اظهارات متهمان اخذ شد.

وی با بیان اینکه هدف دادگاه احقاق حق است و همه مراتب روند بررسی پرونده به اطلاع آقای مطهری رسیده است گفت: جلسه چهارم رسیدگی به این پرونده 19 آبان ماه برگزار می شود و آقای مطهری برای حضور در جلسه چهارم ابراز تمایل کرده است.

سومین جلسه رسیدگی به اتهامات مهاجمین به علی مطهری در شیراز روز چهارشنبه این هفته در شعبه 101 دادگاه کیفری شیراز برگزار شد.

گفته می شود پرونده رسیدگی به اتهامات مهاجمین به خودروی علی مطهری 11 متهم دارد که از بین این افراد هشت نفر به صورت مستقیم به این نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی حمله کردند و سه نفر از متهمان نیز از مسوولان دانشگاه شیراز هستند.

علی مطهری ساعت 16 روز دوشنبه 18 اسفند وارد فرودگاه شیراز شد و قرار بود ساعت 18و 30 دقیقه همان روز در سالن حکمت دانشگاه شیراز سخنرانی کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار