کد خبر: ۱۰۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰ 04 March 2015

به گزارش فارس مدیر کمیته امداد آباده امیر باوندپوری با تأکید بر وظیفه شرعی و انسانی در حمایت و اکرام ایتام و افراد بی‌سرپرست اظهار داشت: خدمت به ایتام عهدی است با خداوند که آثار نیک دنیوی و اخروی بسیاری دارد.

وی با اشاره به حمایت کمیته امداد امام خمینی از ایتام نیازمند با اجرای طرح‌های مختلف مانند اکرام ایتام، محسنین و ... در راستای تأمین نیازهای معیشتی، تحصیلی، مسکن، درمان و ...آنان عنوان داشت: 339 یتیم زیرپوشش کمیته امداد آباده توسط یک‌هزار و 744 حامی ایتام در این شهرستان حمایت می‌شوند.

باوندپوری با اشاره به طرح بیمه آتیه ایتام و تلاش کمیته امداد در اجرای این طرح برای تمام ایتام زیرپوشش این نهاد بیان داشت: این طرح به‌منظور بیمه عمر و سرمایه‌گذاری برای ایتام است تا زمانی که آنان به سن بالای 18 سال رسیدند بتوانند از مزایای بیمه عمر و صندوق ذخیره خود در اشتغال، ازدواج و ... استفاده کنند.

مدیر کمیته امداد آباده در پایان با اشاره به حمایت مالی حامیان ایتام با پرداخت ماهانه 10 میلیون و 626 هزار ریال و پرداخت سرانه ماهانه 230 هزار ریالی کمیته امداد آباده به بیمه‌ها و به نام هر یتیم به‌منظور اجرای طرح بیمه آتیه ایتام و بیمه عمر آنان، حمایت بیشتر مالی و معنوی مسئولان و مردم آباده از ایتام نیازمند این شهرستان را خواستار شد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931213001601#sthash.uHhxhsPv.dpuf
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار