نماینده مردم شهرستان های ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی گفت: دولتمردان و برنامه ریزان باید توسعه استان فارس را بر مبنای تحقق اقتصاد پایدار مبتنی بر دانش پی ریزی و دنبال کنند.
کد خبر: ۱۰۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۷ 03 March 2015
نوذر شفیعی ، سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد:توسعه اقتصادی استان فارس باید در اولویت قرار گیرد و با استقرار صنایع مادر و سنگین مانند پتروشیمی، فولاد و سیمان اقدامی اساسی در این زمینه انجام شود.

وی ادامه داد: دولت با رویکرد ویژه به توانمندی های فارس می تواند از سرمایه های بالقوه و بالفعل این استان برای رونق اقتصادی و تحول در امر اشتغال در جنوب کشور بهره گیرد.

به گفته شفیعی ، استان فارس از نیروی انسانی توانمند در زمینه های مختلف برخوردار است و بهره گیری از این ظرفیت ها در تحول اساسی منطقه اثرگذار خواهد بود.

وی اضافه کرد: کشاورزی فارس همواره پاسخگوی بخش عمده ای از نیازهای کشور بوده از این رو دولت باید زمینه ای را برای این استان فراهم کند تا کشاورزی دانش بنیان در راس قرار گیرد و مدیریت منابع متناسب با تولیدات باشد.

این نماینده مجلس ادامه داد:توجه به صنعت گردشگری منطقه و ایجاد زیرساخت ها می تواند در ایجاد اشتغال پایدار در فارس اثرگذار باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار