مدیرکل امور عشایر استان فارس گفت: ۲۰۰ هزار مترمکعب آب در ۴ ماه نخست امسال از طریق تانکر به عشایر استان فارس آبرسانی شده است.
کد خبر: ۶۹۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸ 01 August 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم:صادق نکوئیان با اشاره به آبرسانی سیار 200 هزار مترمکعب آب به عشایر استان فارس اظهار داشت: این میزان آب در 4 ماه نخست امسال بین عشایر استان با صرف اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه این آبرسانی با 46 دستگاه تانکر انجام می‌شود، گفت: این شیوه آبرسانی به عشایر استان فارس تا مهرماه و زمان کوچ عشایر ادامه دارد و پس از آن به دلیل ورود به فصل سرما شیوه آبرسانی تغییر می‌کند.

مدیرکل امور عشایر استان فارس با اشاره به سفر هیئت دولت به استان فارس افزود: در این سفر مسئله آبرسانی به عشایر مورد بررسی قرار گرفت و مبلغ 35 میلیارد ریال برای خرید تانکر برای آبرسانی عشایر استان فارس اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه مسئله تامین آب عشایر یکی از دغدغه‌های مسئولان استان فارس است، گفت: در این سفر مبلغ 2 هزار میلیارد ریال نیز مشترک با آبفای روستایی برای تامین آب آشامیدنی عشایر در نظر گرفته شده است.

نکوئیان با اشاره به اینکه مبالغ فوق در سالهای 94 و 95 تامین می‌شود، افزود: از آنجا که آبرسانی به عشایر امری مستمر است اختصاص تدریجی این مبلغ در مدت زمان 2 سال مشکلی در تامین آب عشایر ایجاد نمی‌کند.

برچسب ها: عشایر ، آبرسانی ، آب ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار