فرماندار شیراز از پیش‌بینی ۸۴۰ شعبه برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان شیراز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۰۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰ 12 June 2024

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: فرماندار شیراز گفت: در انتخابات ریاست جمهوری هر شهرستان به صورت یک حوزه انتخابیه مستقل فعالیت خواهد کرد.
لطف‌الله شیبانی افزود: برای شهرستان شیراز ۸۴۰ شعبه اخذ رأی در سه بخش مرکزی، ارژن و سیاخ دارنگون پیش‌بینی شده است که از این تعداد ۱۲۰ شعبه سیار و مابقی ثابت هستند.
به گفته، فرماندار شیراز ۱۵ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان شیراز فعالیت می‌کنند که از ظرفیت دانشجویان هم در این زمینه استفاده خواهد شد، به طوری که در هر شعبه حداقل یک دانشجو حضور دارد.
شیبانی با بیان اینکه برای تمام نقاط شهرستان پیش‌بینی صندوق اخذ رأی اعم از ثابت و سیار شده است، گفت: شعبه سیار در نقاطی مانند بیمارستان‌ها، پادگان‌ها و مراکز درمانی استفاده خواهند شد.
به گفته فرماندار شیراز برای نخستین بار، برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حافظیه و سعدیه شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شد که برای انتخابات ریاست جمهوری هم شعب اخذ رأی در این اماکن پیش‌بینی خواهند شد.
او گفت: با توجه به اینکه پیش‌بینی مشارکت بیش از ۶۰ الی ۷۰ درصد در انتخابات ریاست جمهوری می‌شود، به همین دلیل در برخی نقاط پرجمعیت پیش‌بینی ۲ یا ۳ شعبه اخذ رأی کرده‌ایم به عنوان مثال در حرم شاهچراغ (ع) ۵ شعبه اخذ رأی خواهیم داشت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار