امام جمعه شیراز گفت:شورای اسلامی می‌تواند با رصد مسائل، بسیاری از مشکلات را در جامعه حل کند و اعضای شورای اسلامی باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرند و نگذارند فرصت‌های خدمتگزاری به مردم شیراز از بین برود.
کد خبر: ۶۴۸۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹ 27 August 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: آیت الله دژکام نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در پنجاه و دومین جلسه علنی شورای شهر شیراز ضمن تبریک عید سعیدغدیر، گفت: تمامی ما دلسوزان نظام اسلامی به این نتیجه رسیده ایم که اگر بخواهیم حرکت انقلابی خود را ادامه دهیم گروه‌های سیاسی کشور بایستی به نوعی تعامل با یکدیگر را آغاز کنند.

وی با اشاره به اینکه شورا یک نهاد اسلامی است و در جامعه‌ی ما نهاد شورای اسلامی نماد همفکری، همدلی و هم گرایی است، افزود: در این زمینه بایستی شورا توان داخلی خود را تقویت کند.

آیت الله دژکام ادامه داد: شورای اسلامی می‌تواند با رصد مسائل، بسیاری از مشکلات را در جامعه حل کند و اعضای شورای اسلامی باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرند و نگذارند فرصت‌های خدمتگزاری به مردم شیراز از بین برود.

امام جمعه شیراز بیان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر برای سال دوم فعالیت خود هدف گذاری کنند تا بتوانند گام‌های مهی را برای توسعه و پیشرفت این شهر بردارند.

وی گفت: بابرنامه ریزی و تلاش می‌توان به سمت ایجاد تمدن نوین اسلامی رفت و از نهاد شورا هم می‌تواند به عنوان یکی از نهاد‌هایی که در بطن اسلام بوجود آمده در شرسیدن به این هدف بهره برد.

نماینده، ولی فقیه در این جلسه از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار شیراز خواست مسئله‌ی هویت بخشی به شیراز را در دستور کار خود قرار دهند و شیراز را که به عنوان نماد ایرانی اسلامی مطرح شده است را بیش از پیش به دنیا معرفی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار