نماینده ولی‌فقیه در فارس گفت: عدم نظارت بر باغات مجالس و باغ شهرهایی که رفتارهای خلاف و بی‌بندوباری دارند، بسترساز مشکلات امنیتی نیز خواهند بود.
کد خبر: ۶۴۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵ 20 July 2015
تابناک فارس به نقل از فارس:آیت‌الله اسدالله ایمانی اظهار داشت: این نکته را به دستگاه‌های انتظامی و امنیتی گفته‌ام که باغ‌های مجالس به این شکل آلودگی‌های اخلاقی فراوان دارند و برخی از این باغ‌شهرها به فاصله نه‌چندان دور مشکلات امنیتی نیز برای شیراز ایجاد خواهند کرد.

وی افزود: تأکید اسلام این بوده که ازدواج، جشن داشته باشد اما نه به‌صورت اختلاط مرد و زن و نه اینکه خوانش محتواهای غیراخلاقی با بلندگو در آن انجام شود و آسایش سایر اهالی را مختل سازد.

امام‌جمعه شیراز ادامه داد: بلندگوهای این جشن‌ها گاه تا شعاع یک کیلومتر برای دیگران ایجاد مزاحمت می‌کنند و جای تعجب است که در شب‌های ماه مبارک رمضان اگر بلندگوی مسجدی از 11 شب به بعد روشن باشد بسیاری فریاد «وا اسلاما» سر می‌دهند اما بلندگوی باغ‌ها گاه تا چهار نیمه‌شب به پخش موسیقی لهو و لعب اختصاص دارد و پس از اتمام مجلس نیز بدمستی‌های آن در کوچه و معابر ادامه داشته و چهره شهر را دگرگون می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در فارس خاطرنشان کرد: این وضعیت باغ‌های مجالس رسوبات دارد و آثار آن در خانواده‌ها باقی می‌ماند و مشکلات جانبی آن دامان جوانان و نوجوانان سالم را نیز می‌گیرد و مسئولان باید برای این‌ها فکر کنند.

وی تصریح کرد: باغ‌هایی که مجوز دارند باید نظارت شوند و باغ‌شهرهایی که مجوز ندارند باید بسته شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار