معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: این بلوک زایمان که پیشرفت 72درصدی دارد تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۴۷۴۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴ 07 August 2017
تابناک فارس به نقل از پسین جهرم:با شروع طرح تحول نظام سلامت اصلاح ساختار فیزیکی زایشگاه های کشور در دستور کار وزارت بهداشت قرار گرفت، به گونه ای که در فضای فیزیکی مناسب و استاندارد، شرایط ایده آل برای مادر، نوزاد و کادر درمانی فراهم آید.

زایشگاه مرکز آموزشی، درمانی استاد مطهری جهرم به دلیل شرایط ویژه درمانی دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان از نخستین مراکز در کشور بود که در لیست وزارتخانه برای ایجاد بلوک زایمانی استاندارد قرار گرفت.

دکتر قهرمان بمانا معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: این پروژه در چهار طبقه شامل بخش زایشگاه، بخش زنان و زایمان، بخش مراقبت های ویژه نوزادان، پانسیون پزشکان مقیم بیمارستان و بخش اتاق عمل است.

وی افزود: این بلوک زایمان که پیشرفت 72درصدی دارد تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

دکتر بمانا تصریح کرد: این بلوک که در 3هزار و 500 متر مربع زیر بنا در حال ساخت است ، 15 میلیارد ریال از اعتبار آن توسط خیر نیک اندیش حاج مظفر ابراهیمی تامین شده است.

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم ادامه داد: اعتبار مورد نیاز برای ساخت این پروژه 10میلیاردتومان است که تاکنون 50درصد از آن محقق شده است.

گفتنی است: با راه اندازی این مرکز علاوه بر ارائه خدمات بهتر به مادر و فرزند سبب جذب تعداد بیشتری از مادران باردار حتی مادران باردار غیر بومی به شهرستان خواهد شد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار