در چهارمین روز از هفته روابط عمومی، جمعی از مدیران روابط عمومی ادارات کل استان فارس در بازدید از بیمارستان تخصصی سرطان امیر شیراز از بیماران سرطانی این بیمارستان عیادت کردند.
کد خبر: ۳۶۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲ 19 May 2015
تابناک فارس به نقل از شبستان:صبح امروز (29 اردیبهشت) در چهارمین روز از هفته روابط عمومی، جمعی از مدیران روابط عمومی ادارات کل استان فارس در بازدید از بیمارستان تخصصی سرطان امیر شیراز از بیماران سرطانی این بیمارستان عیادت کردند.

در این برنامه دکتر احمد رضا زاده، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان فارس ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه انجمن روابط عمومی استان فارس به واسطه حضور در جمع بیماران سرطانی و حمایت معنوی مدیران روابط عمومی از این بیماران، گفت: حضور شما عزیزان مایه دلگرمی این بیماران است که با مشقت و تحمل درد فراوان در حال طی مسیر بیماری هستند و این گونه حمایت ها انرژی و توان دوباره به این عزیزان می دهد.

رضازاده ادامه داد: آلودگی هوا، افزایش مصرف سیگار و قلیان، غذای فست‌فودی، کنسرو، چاقی، کم‌تحرکی و مصرف‌نکردن میوه و سبزیجات را از جمله دلایل مهم ابتلا به سرطان است و می بایست با پیشگیری و آگاه سازی مردم گسترش این بیماری جلوگیری کرد و در همین راستا مدیران روابط عمومی می توانند نقش بالایی در این آگاه سازی داشته باشند.

همچنین مسعود عطایی نژاد، مسئول انجمن روابط عمومی استان فارس نیز با بیان اینکه یکی از رسالت های مجموعه های روابط عمومی توجه به برنامه های اجتماعی است، گفت: روابط عمومی ها با توجه به ارتباط های گوناگونی که با مردم در سطوح مخلتف دارند این توانایی را داشته که ضمن آگاه سازی مردم نسبت به خطرات انواع سرطان و راه های پیشگیری از این بیماران خطرناک، زمینه مشارکت مردم و همه کارکنان مجموعه های خود را جهت کمک و همیاری به بیماران نیازمند فراهم آورند.

در ادامه این برنامه، مدیران روابط عمومی ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان امیر، با در دست داشتن پرچم گنبد حرم مطهر حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) از بیماران سرطانی مستقرر در این بیمارستان عیادت و برای این بیماران شفای عاجل از خداوند متعال مسئلت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار