معاون برنامه ریزی استانداری فارس گفت:اواخر دولت دهم مجوز استخدام و جذب نیرو برای استان فارس صادر شد و بیش از دو هزار نفر از افرادی که در آزمونی که در این زمینه برگزار شد ، گزینش شدند.
کد خبر: ۳۲۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴ 08 May 2015
معاون برنامه ریزی استانداری فارس همچنین گفت:اواخر دولت دهم مجوز استخدام و جذب نیرو برای استان فارس صادر شد و بیش از دو هزار نفر از افرادی که در آزمونی که در این زمینه برگزار شد ، گزینش شدند.

تاجگردون بیان کرد:به دلیل عدم تامین منابع مالی ، از سوی دولت اجازه ورود به کار برای این افراد صادر نشده بود اما با تامین منابع اعتباری، امسال پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال 91 استانداری فارس شروع به کار می کنند.

وی ادامه داد: مراحل جذب این افراد به دستگاه های اجرایی استان فارس اعلام شده و اولویت ما در این بخش استخدام و به کار گیری فرزندان شاهد و ایثارگر است.

ساسان تاجگردون ،پنجشنبه در جلسه هفتگی جامعه روحانیت شیراز بیان کرد:رویکرد دولت در بحث تخصیص اعتبار برای پروژه های عمرانی استان فارس، منطقی و با پیوست بودجه ای همراه است.

وی ادامه داد:در شانزدهمین سفر استانی رییس جمهوری و هیات دولت که به استان فارس انجام شد، آن دسته از طرح های عمرانی فارس که دارای کد اعتباری بودند ، مطرح و در مورد آنها تصمیم گیری شد.

شانزدهمین سفر استانی رییس جمهوری و هیات دولت روزهای نهم و دهم اردیبهشت 94 به استان فارس انجام شد.

معاون برنامه ریزی استانداری فارس افزود:رویکرد سفرهای استانی دولت تدبیر و امید کاملا متفاوت با دولت های گذشته است به گونه ای که تخصیص بودجه طرح های مصوب دولت در هر استان، بر اساس اصول و ضوابط شفاف و معین صورت می گیرد.

تاجگردون اظهارداشت: دولت در سفرهای استانی برای تخصیص اعتبار به طرح های عمرانی ، به منابع عمومی اتکا ندارد بلکه برای

به انجام رساندن این طرح ها ، بهره گرفتن از تسهیلات و منابع دولتی را مد نظر دارد.

وی اضافه کرد:دولت تدبیر و امید با رویکرد ویژه ای که به مباحث فرهنگی و مذهبی از جمله حوزه های علمیه، تکمیل مساجد، بقاع متبرکه ، مصلاهای نماز جمعه و خانه های عالم دارد ، بودجه و منابع اعتباری ویژه ای برای این اماکن در نظر گرفته است.

معاون برنامه ریزی استانداری فارس ادامه داد: دولت در بخش توزیع اعتبارات عمرانی برای کمک به مساجد، خانه های عالم، بقاع متبرکه، مصلا های نماز جمعه و حوزه های علمیه به عنوان یک حامی و نه متولی برای ایجاد زیرساخت های این بخش نقش خود را ایفا می کند.

تاجگردون گفت:هر یک از دستگاه های اجرایی در بخش تعالی و توسعه فرهنگ دینی و مذهبی وظایف ویژه ای دارند و بر این باوریم که اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس باید موضوع تکمیل خانه های عالم و احداث مجتمع های مذهبی در این استان را دردستور کار خود قرار دهد.

تاجگردون اظهارداشت:پروژه های عمرانی حرم مطهر شاهچراغ (ع) با رویکرد جدیدی در حال اجراست و دولت و مجلس در بخش حمایت های مادی و معنوی نیز نگاه ویژه ای به این آستان مقدس دارند.



فعالیت سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس به زودی آغاز می شود

معاون برنامه ریزی استانداری فارس در بخش دیگری از مطالب خود گفت:به زودی سازمان مدیریت و برنامه ریزی در استان ها از جمله فارس از استانداری ها منفک می شود و در چارچوب تصمیم های دولت فعالیت خود را آغاز می کند.

تاجگردون افزود:سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری فارس پس از شروع به فعالیت باید هرچه زودتر نظام توزیع منابع اعتباری در شهرستان های این اشتان را تعیین و مشخص کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار