مدیر عامل ساخت آزاد راه شیراز - اصفهان گفت: ۶ محل پرداخت عوارض در آزاد راه شیراز - اصفهان تعبیه شده و بر اساس کیلومتر، این عوارضی‌ها باید پرداخت شود.
کد خبر: ۱۱۶۹۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶ 03 June 2024

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: محمدیان افزود: بعد از گذشت ۷ ماه از افتتاح آزادراه شیراز - اصفهان هنوز عوارضی دریافت نمی‌کنیم و روزانه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بابت دریافت نکردن عوارض از دست می‌دهیم.

وی با بیان اینکه زمان بازگشت سرمایه به سرمایه گذار حدود ۱۸ سال طول می‌کشد بیان کرد: به همین دلیل بخش خصوصی رغبتی برای سرمایه گذاری در ساخت آزادراه ندارد و ماهانه حدود ۲ و نیم میلیارد تومان هزینه نگهداری این آزاد راه است که ارزش روز این طرح افزون بر ۳۰هزار میلیارد تومان ارزیابی شده است.

مدیر عامل شرکت احداث آزادراه شیراز - اصفهان همچنین اعلام کرد:: ۷۰ درصد هزینه ساخت آزاد راه شیراز - اصفهان برعهده وزارت راه و شهرسازی است و در صورت تامین مالی، با ساخت قطعه ۷، آزادراه تکمیل خواهد شد.

محمدیان گفت: ۶ قطعه آزادراه شیراز- اصفهان ، مهر پارسال افتتاح شد و طول قطعه هفت، ۱۴ کیلومتر است که در گشایش ترافیک در گلوگاه ورودی شیراز موثر است.

محمدیان ادامه داد: حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار خودرو از اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۰ اردیبهشت امسال از آزادراه شیراز- اصفهان آمد و شد کرده اند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار