معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری فارس گفت:با توجه به تصمیمات و تمهیداتی که در کمیسیون هماهنگی تنظیم بازار این استان صورت گرفته،کالاهای مورد نیاز مردم برای ایام پایانی سال تامین شده و مردم در این زمینه نگرانی نداشته باشند.
کد خبر: ۹۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۴ 02 March 2015
ساسان تاجگردون،دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:برای تامین میوه شب عید و جلوگیری از افزایش احتمالی قیمت این کالا تعاون

روستایی استان فارس میوه مور نیاز مردم را به اندازه کافی از تولیدات داخلی فارس و سایر نقاط کشور خریداری و انبار کرده که در روزهای پایانی سال با قیمت مناسب توزیع خواهد شد.

وی اظهارداشت :همچنین با هدف تعدیل قیمت ها ، همه کالاها و مایحتاج مردم در نمایشگاه فروش بهاره از 18 الی 27 اسفند جاری باحداقل 10 درصد تخفیف نسبت به بازار در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شیراز واقع در شهرک گلستان عرضه خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری فارس ادامه داد :همچنین برای کنترل قیمت مرغ ، شرکت پشتیبانی امور دام با نظارت اداره کل دامپزشکی استان فارس مرغ به اندازه نیاز خریداری و ذخیره سازی کرده و هم اینک این مواد پروتیینی به ازای هر کیلو 59 هزار و 500 ریال در شیراز و 60 هزار ریال در شهرستان های این استان در حال توزیع است.

تاج گردون گفت :علاوه برذخیره سازی مناسب تمام کالاهای اساسی موردنیاز مردم ، طرح ویژه نظارت بر بازار در قالب گشت مشترک بازرسان سازمان صنعت و معدن و تجارت استان فارس و مجامع امور صنفی و تعزیرات حکومتی در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز 94تشدید خواهد شد .

وی ادامه داد:همچنین با تاکید استاندار فارس در کمیسیون هماهنگی تنظیم بازار این استان برای جلوگیری از هر گونه افزایش بی رویه قیمت کالاهای ضروری مردم در روزهای پایانی سال و ایام نوروز 94، برنامه ریزی های منسجمی صورت گرفته تا هم استانی ها و میهمانان نوروزی که به این استان سفر می کنند تعطیلات خوبی را سپری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار