معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی فارس با اشاره به فرارسیدن ایام پایانی سال و حضور مردم در خیابان‌ها و مراکز خرید، از حضور مقتدرانه مأموران انتظامی این استان برای پیشگیری از وقوع جرائم خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲ 02 March 2015

به گزارش حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ ناصر کشاورز صبح امروز در مراسم صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی این استان اظهار داشت: شهروندان در ایام پایانی سال با حضور در خیابان‌ها و مراکز خرید شهر، اقدام به انجام کارهای موردنیاز خود می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به این موضوع وظیفه پلیس در این راستا دوچندان شده و باید با حضوری مقتدر در راستای پیشگیری از وقوع انواع جرائم به‌ویژه سرقت و کیف‌قاپی اقدام شود.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان فارس تصریح کرد: شهروندان نیز باید با جدی گرفتن هشدارهای پلیسی همکاری‌های لازم را با مأموران انجام دهند و سودجویان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذارند.

کشاورز در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح مکنا (مدیریت کیفیت نیروی انتظامی) در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های این استان اشاره کرد و افزود: باید فرایندهای انجام کار در اجرای این طرح مدنظر کارکنان باشد.

در پایان این مراسم یگان‌های نمونه فرماندهی انتظامی استان فارس از مقابل جایگاه رژه رفته و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار