نماینده شیراز در سخنانی، تفکر و اندیشه ناب بسیج را عامل عبور از گردنه‌های سخت و دشوار در طول ۴۰ سال از گذشت انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۹۴۷۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 11 March 2021
به گزارش تابناک فارس: ابراهیم عزیزی با بیان اینکه اگر تفکر و فرهنگ ناب بسیج در همان ابتدای انقلاب نبود، عبور از مشکلات غیر ممکن می‌نمود، افزود: تجربه به ما نشان داد که با رفتار‌های صرفاً اداری و تشکیلاتی نمی‌توان به جنگ مشکلات رفت و این موضوع را بسیج این شجره طیبه اثبات کرده است.
 
نماینده شیراز و زرقان در مجلس با اشاره به شیوع ویروس کرونا و حرکت جهادی بسیج برای مقابله با آن افزود: اگر روحیه بسیجی و نسخه شفا بخش بسیج نبود، شاید تلفات ما به سبب کرونا، خیلی بیشتر از این‌ها بود لذا بسیج اینجا نیز به کمک کشور آمد.
 
رئیس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین گفت: با نگاهی به تاریخ ۴۰ ساله انقلاب به خوبی در می‌یابیم که اگر تفکر بسیج نبود، نمی‌توانستیم ایران اسلامی را از وقایع پیش آمده، چون حوادث دهه نخست انقلاب، ۸ سال جنگ تحمیلی، دشمنی‌های کینه توزانه عوامل استکبار و... نجات دهیم و همه این توفیقات به دلیل فرهنگ نابی است که به نام بسیج در جامعه حاکم است.
 
نماینده شیراز و زرقان در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: امروز نیز همچنان نظام شکوهمند ما نیازمند فرهنگ ناب بسیجی است؛ فرهنگی که برای آن شهدای بسیاری را تقدیم کردیم.
برچسب ها: بسیج ، کرونا ، شیوع
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار