220 نفر از دانشجویان خواهر دانشگاه‌های علمی کاربردی شهر شیراز صبح امروز در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶ 01 March 2015

مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های علمی کاربردی شهر شیراز در حاشیه این اعزام اظهار کرد: دانشجویان از مناطق شلمچه، هویزه، اروندکنار، طلائیه، فکه، خرمشهر و یادمان‌های اهواز بازدید می‌کنند.

محمدعلی توکلیان بابیان اینکه اردوی راهیان نور دانشگاهی با شعار از دانشگاه تا دانشگاه برگزار می‌شود، افزود: امسال مانند سال‌های گذشته کاروان‌های راهیان نور با استقبال بسیاری مواجه شده است.

مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های علمی کاربردی شهر شیراز به تأثیر اردوی راهیان نور در نشر ارزش‌ها و اصول دفاع مقدس به نسل جوان اشاره کرد و گفت: راهیان نور، یک حرکت فرهنگی مستمر است که زمینه را برای زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا فراهم می‌کند.

توکلیان بابیان اینکه دانشجویان با بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور با سختی‌ها و مشکلات رزمندگان و نوع شهادت و شکنجه شهدا توسط دشمنان آشنا می‌شوند، اضافه کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و آشنایی آحاد جامعه به‌ویژه نسل جوان با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و اسلام از دستاوردهای ارزنده سفر به مناطق عملیاتی است.

وی یکی از راه‌های تربیت نیروهای هم‌تراز اهداف انقلاب اسلامی را حضور دانشجویان در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: باید واقعیت‌های دوران دفاع مقدس را برای دانشجویان بیان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار