رئیس شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه شوراها بار بزرگی را از دوش دولت برداشته اند تاکید کرد: اگر شوراها نبودند دولت توان اداره تمامی امور را نداشت و امروز شاهد قدرت فراوان شورا و شهرداری ها در کشور و شیراز هستیم.
کد خبر: ۹۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶ 01 March 2015

غلام مهدی حقدل شنبه شب در نشست صمیمی شورا و شهرداری شیراز با رسانه ها تاکید کرد: وضعیت امروز شهر شیراز با ۱۵ سال پیش تفاوت فراوان دارد که این موفقیت ها به واسطه راه اندازی شوراها است.

وی تصریح کرد: دولت به دلیل گستردگی کارها نمی تواند به تمامی امور رسیدگی کند به همین دلیل تصمیم به تشکیل شوراها گرفته شد که امروز ثمره این کار بزرگ را مشاهده می کنیم.

رئیس شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه شوراها بار بزرگی را از دوش دولت برداشته اند تاکید کرد: اگر شوراها نبودند دولت توان اداره تمامی امور را نداشت و امروز شاهد قدرت فراوان شورا و شهرداری ها در کشور و شیراز هستیم.

حقدل ادامه داد: در خصوص انتخاب شهردار که متاسفانه برخی از نمایندگان به دنبال تغییر قوانین در این راستا هستند باید به این نکته توجه داشت که طی ۱۵ سال گذشته در همین شهر شیراز تنها یک شهردار استیضاح شده در حالیکه اگر کار در دست دولت قرار داشت وضعیت به گونه ای دیگر بود.

وی افزود: شورا و شهرداری به دنبال توسعه و پیشرفت شهر هستند و امروز شاهدیم این روند هر روز به موفقیت بیشتر تبدیل می شود.

رئیس شورای شهر شیراز یادآور شد: در بخش فعالیت های عمرانی و فرهنگی شاهد موفقیت های روز افزونی در شیراز هستیم در حالی که معادل بودجه فرهنگی استان فارس در شیراز هزینه می شود همچنان کار برای انجام دادن فراوان است.

حقدل با بیان اینکه شورا و شهرداری به دنبال ایجاد درآمدهای پایدار هستند، گفت: از جمله موفقیت ها و مسیرهایی که شورا و شهرداری در حال طی کردن آن هستند ایجاد درآمد پایدار است که موفقیت کامل در این بخش می تواند تاثیر فراوان در توسعه و درآمد زایی شهر داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش رسانه های شیراز در توسعه این شهر نیز تاکید کرد: حضور رسانه ها در کنار شورا و شهرداری شیراز اطلاع رسانی دقیق به مردم را به همراه دارد و از طرفی شورا و شهرداری نیز از خواسته های مردم با اطلاع می شوند.

رئیس شورای شهر شیراز ادامه داد: خوشبختانه شورا و شهرداری شیراز همواره متوجه نقش مهم رسانه ها بوده و همواره به عنوان یک خانواده بزرگ در کنار یکدیگر قرار دارند.

حقدل یادآور شد: شورا و شهرداری شیراز به دنبال فعالیت سیاسی نبوده بلکه تنها به فکر کار و توسعه شیراز هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار