سرمربی تیم فجر شهید سپاسی گفت: تیم فجر شهید سپاسی به‌دلیل اینکه تنها یک بازی تدارکاتی پیش از شروع لیگ انجام داده هنوز به وضعیت مطلوب خود نرسیده است.کلانتری عنوان کرد: در 4 هفته ابتدایی فصل تیم فجر بازی خوبی ارائه کرده به همین دلیل حریفان از ما هراس دارند.
کد خبر: ۹۰۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵ 08 September 2015
تابناک فارس به نقل از تسنیم:علی‌اصغر کلانتری اظهار داشت: تیم فجر شهید سپاسی پیش از شروع بازی‌های لیگ تنها یک بازی تدارکاتی انجام داده به‌همین دلیل هنوز به وضعیت مطلوب و مورد نظر خود نرسیده است.

وی تاکید کرد: تیم فجر شهید سپاسی اگر 4 یا 5 بازی تدارکاتی انجام داده بود بازی‌های بسیار بهتری ارائه می‌داد ولی در حال حاضر ما بازیکنان خود را در بازی‌های حساس لیگ می‌شناسیم و امید است تا دو یا سه هفته آینده تیم به وضعیت مطلوب خود برسد.

سرمریی تیم فجر شهید سپاسی با اشاره به مصدومیت میلاد صارمی و رضا طاهری افزود: خوشبختانه بازیکن محروم نداریم و امیدواریم این دو بازیکن مصدوم نیز به بازی با تیم شهرداری اردبیل که پنجشنبه برگزار می‌شود برسند.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیم همه آماده و سرحال هستند گفت: بازی‌های ابتدایی فصل که خارج از خانه داشته‌ایم همه  در شهرهای دور بوده‌اند که با دوپرواز باید به آنجا می‌رفیتم که این مسئله سبب خستگی بازیکنان می‌شود.

کلانتری عنوان کرد: در 4 هفته ابتدایی فصل تیم فجر بازی خوبی ارائه کرده به همین دلیل حریفان از ما هراس دارند و این سبب بالا رفتن کیفیت بازی‌های می‌شود و به تبع توقع طرفداران و مردم نیز از ما بالاتر رفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار