چهارمین دوره مدرسه تابستانه تحصيلات تكميلي دانشگاه علوم پزشکی شیراز با همکاری معاونت های آموزشی و پژوهشی دانشگاه توسط مدیریت تحصیلات تکمیلی در جهت پاسخگویی به نیاز و تقاضای جمع زیادی از دانشجویان و متقاضیان علاقه مند، از 29 مرداد در محل ساختمان شماره 3 دانشکده پزشکی شیراز آغاز و تا 5 شهریور جاری ادامه دارد .
کد خبر: ۸۱۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴ 23 August 2015
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز: مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه و دبیر چهارمین دوره مدرسه تابستانی، با اشاره به این نکته که تجربه بسیار موفق سه سال گذشته و در خواست های مکرر متقاضیان از نقاط مختلف کشور عزم ما را برای برگزاری دوره چهارم کارگاه های آموزشی مدرسه تابستانه دوچندان کرد، گفت : طی سه سال برگزاری کارگاه ها و با بهره گیری از پیشنهادات متقاضیان و صاحب نظران، نقاط ضعف و قوت کارگاه ها در جهت توسعه برنامه فوق مشخص شد و امیداوریم امسال بتوانیم با برطرف ساختن مشکلات و موانع گذشته، بهترین دوره کارگاه های مدرسه تابستانه را در سطح کشور برگزار کنیم و این دوره موجب رفع نیازهای آموزشی و پژوهشی شرکت کنندگان شود.

دکتر زهره مصطفوی پور افزود :در این دوره، 9 کارگاه تخصصی آموزشی با بهره گیری از بهترین اساتید و متخصصان در این زمینه برگزار خواهد شد و مدرسان هر کارگاه از میان افرادی انتخاب شده اند که سال ها در زمینه مربوطه دارای تجربه علمی و عملی هستند و سابقه برگزاری چندین دوره کارگاه را در دانشگاه علوم پزشکی شیراز و یا نقاط دیگر کشور دارند.

وی در ادامه اظهار داشت: متقاضیان پس از شرکت در کارگاه ها، اصول تئوری و عملی هر کدام از موضوع ها را به خوبی و به صورت استاندارد مرحله به مرحله اموزش خواهند دید، به گونه ای که قادر خواهند بود ان را در آزمایشگاه یا محیط کار خود به کار گیرند.

دکتر مصطفوی پور نکته دارای اهمیت در مورد کارگاه های مدرسه تابستانه امسال را، اضافه شدن کارگاه جدید کشت سلول عنوان کرد به گونه ای که کارگاه اضافه شده مکمل کارگاه های پیشین بوده و شناخت و آگاهی از آن به دانشجویان توان بیشتری برای انجام صحیح آزمایش ها را می دهد.

وی با تشریح برنامه ها و سر فصل کارگاه های آموزشی نیز ضمن برشمردن نقاط قوت چهارمین دوره مدرسه تابستانی تحصیلات تکمیلی و مقایسه با دوره های قبل، ادامه داد: در این دوره بیش از 318 نفر دانشجوی علاقه مند از استان فارس و سایر استان ها از جمله مشهد، کرمان، بندرعباس و یاسوج با بهره گیری از 9 نفر استاد توانمند، مهارت های لازم را خواهند آموخت و حدود 500 مورد گواهی آموزشی برای شرکت در کارگاه های مختلف صادر خواهد شد.

کنترل کیفیت در آزمایشگاه تشخیص طبی، فلوسیتومتری، نرم افزار SPSS مقدماتی و پیشرفته، طراحی پرایمر، PCR، Real time PCR، وسترن بلات و کشت سلولی از جمله کارگاه های آموزشی علمی و عملی در این مدرسه تابستانه است که تا پنج شهریور ماه سال جاری به طول خواهد انجامید .

یک دوره کارگاه های آموزشی چهار روزه با عنوان کارگاه جامع کنترل کیفیت در آزمایشگاه های تشخیص طبی با دعوت از اساتید مدعو از تهران با حضور جمع زیادی از دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه و کارشناسان آزمایشگاه های بخش خصوصی نیز از 24 تا 29 مردادماه با مدیریت تحصیلات تکمیلی در دانشکده پزشکی برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار