نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، گفت: رویکرد مجلس در سال آینده حمایت از صندوق مهر امام رضا(ع) برای ارائه تسهیلات بانکی به کارآفرینان و افراد متقاضی ایجاد شغل بوده و در این رابطه در سال آینده اعتباری حدود 350 میلیون تومان در این رابطه در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۷۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۵ 23 February 2015

محمدرضا رضایی‌کوچی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، از اختصاص اعتباری حدود350 میلیارد تومان به بانک کشاورزی و صندوق مهر امام رضا(ع) در لایحه بودجه سال 94 خبر داد و گفت: این اعتبارات صرف توسعه بسترهای اشتغال با اولویت مناطق محروم و روستایی می‌شود.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: قرار است که با اختصاص 350 میلیارد تومان به بانک کشاورزی و صندوق مهر امام رضا(ع)، این بانک‌ها دو برابر این اعتبارات را در جهت ایجاد اشتغال به کار گیرند.

وی افزود: همچنین بر اساس مصوبه کمیسیون عمران، افراد در قالب تعاونی حدود یک میلیارد تومان و به صورت شخصی تا میزان 100 میلیون تومان می‌توانند از تسهیلات استفاده کنند.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، ادامه داد: رویکرد مجلس در سال آینده حمایت از صندوق مهر امام رضا(ع) برای ارائه تسهیلات بانکی به کارآفرینان و افراد متقاضی ایجاد شغل بوده و این موضوع در بودجه 94 به طور کامل دیده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار