عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس امروز، در نشست مدیران كل دفاتر بانوان و امور خانواده استانداری‌های سراسر كشور كه در شیراز برگزار شد، با بیان اینكه فرهنگ غنی مردم فارس و شیراز پذیرای بانوان بیشتری در صحنه‌های فرهنگی و اقتصادی است، گفت: نیاز است در این زمینه بسترسازی شود و گام‌های مؤثری برای رسیدن به وضعیت مطلوب بر داریم.
کد خبر: ۷۴۰۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۴ 02 May 2019

تابناک فارس به نقل از ایکنا: عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس امروز، ١٢ اردیبهشت در نشست مدیران كل دفاتر بانوان و امور خانواده استانداری‌های سراسر كشور كه در شیراز برگزار شد، با بیان اینكه فرهنگ غنی مردم فارس و شیراز پذیرای بانوان بیشتری در صحنه‌های فرهنگی و اقتصادی است، گفت: نیاز است در این زمینه بسترسازی شود و گام‌های مؤثری برای رسیدن به وضعیت مطلوب بر داریم.
وی از فعالیت‌های برنامه محور و رونمایی از سند ارتقای وضعیت زنان استان ابراز خرسندی كرد و گفت: در این سند و سندهای مشابه بررسی وضعیت موجود، تجزیه و تحلیل و ترسیم وضع فعلی مدنظر قرار گیرد.
رحیمی با بیان اینكه تعبین راهبردها در اجرای این سند اثرگذار خواهد بود، گفت: ضرورت دارد تا تعیین اهداف با توجه به بررسی‌ها بر مبنای نیازها، ارزش‌ها و مشكلات و پتانسیل‌های استان احصاء شده است.
استاندار فارس بیان كرد: حضور بیشتر زنان در تصمیم گیری‌ها و تصمیم سازی‌ها یك نیاز است كه برای تحقق آن باید بك برنامه تدوین شود.
وی به موانع فرهنگی حوزه زنان كه شاید بر بیكاری و مباحثی مانند طلاق اثر بگذارد هم اشاره و تاكید كرد: ترویج و تحمیل بنیادهای خانواده یك ارزش است و باید از ارزش‌های بالقوه استفاده و بالفعل را توسعه داد.
نماینده عالی دولت در استان فارس در پایان پیشنهاد كرد كه برای تحقق برنامه‌های حوزه زنان از توانمندی بانوان وزارت كشور نیز استفاده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار