آزمون استخدامی فراگیر فردا در فارس برگزار می شود.
کد خبر: ۷۲۳۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶ 07 March 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: رئیس جهاددانشگاهی استان فارس گفت: صبح فردا همزمان با سراسر کشور، آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی توسط جهاددانشگاهی در یازده شهرستان استان فارس برگزارمی شود.
مظاهر بابایی با بیان این که ثبت‌نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور از سی‌ام دی امسال و از طریق سایت جهاددانشگاهی آغاز شد، گفت: این ششمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی است.
وی با تاکید براین که دریافت کارت ساعت 12 امشب فقط از طریق سایت اینترنتی www.hrtc.ir امکان پذیر است گفت: آزمون در شهرهای شیراز، استهبان، اقلید، جهرم، داراب، فسا، فیروزآباد، لارستان، مرودشت، ممسنی و کازرون برگزار می‌شود .
رئیس جهاددانشگاهی فارس گفت: این آزمون راس ساعت 8 و 30 دقیقه آغاز خواهد شد و 11 هزار و 243 نفر برای شرکت در این آزمون در فارس ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 4 هزار و 781 نفر خانم و تعداد 6 هزار و462 نفر آقا هستند.
سهم استان فارس از مجوزهای استخدام در ششمین آزمون، 188 نفر است که از این تعداد 172 نفر پیمانی و 16 نفر به صورت قراردادی پذیرفته می‌شوند.
آزمون فراگیر استخدامی برای جذب نیروی مورد نیاز در بانک ملی، بنیاد شهید، امور اراضی، امور مالیاتی، تعزیرات حکومتی، ثبت اسناد و املاک، منابع طبیعی، حفاظت محیط زیست، آبفا، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان، در استان فارس برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار