خانمي كه در قالب وعده پرداخت تسهيلات به شهروندان بيش از 330 ميليون ريال از شهروندان كلاهبرداري كرده بود، در عمليات كارآگاهان پليس آگاهي شهرستان "ني ريز" استان فارس شناسايي و دستگير شد.
کد خبر: ۶۷۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱ 27 July 2015
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:فرمانده انتظامي شهرستان ني ريز گفت : در پي شكايت تعدادي از شهروندان عليه خانمي به هويت معلوم مبني بر كلاهبرداري از طريق پرداخت تسهيلات و برابر با دستور مقام قضائي، پرونده تشكيل شده جهت رسيدگي در اختيار ماموران پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ عزيز برزگر افزود: در تحقيقات صورت گرفته مشخص گرديد متهم اقدام به تشكيل يك صندوق كرده و با عضوگيري نسبت به اخذ مبالغي به صورت ماهيانه از افراد عضو صندوق در قالب وعده پرداخت تسهيلات به آنها كلاهبرداري كرده است.

وي اضافه كرد: متهم به جاي اعطاء وام به اعضاي صندوق ، مبالغ دريافتي از آنها كه بيش از 330 ميليون ريال بوده را به حساب شخصي خودش در بانك واريز و بدين روش اقدام به كلاهبرداري از شكات مي كرده است.

سرهنگ برزگر تصريح كرد: با تلاش كارآگاهان پليس آگاهي شهرستان، متهم شناسايي و در يك عمليات پليسي دستگير و پرونده جهت رسيدگي به دادسرا ارسال شد.

اين مقام انتظامي ضمن هشدار به افراد سود جو از شهروندان خواست چنانچه قصد فعاليت اقتصادي و يا تقاضاي اخذ تسهيلات دارند از طريق مبادي قانوني اقدام کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار