رئیس پلیس آگاهی استان فارس: توریست های خارجی از عملكرد پلیس استان فارس در دستگیری سارقان در كمتر از 24 ساعت تقدیر كردند، اظهارداشت: مردم مهمان نواز استان فارس همواره برای گردشگران داخلی و خارجی احترام قائل هستند و توصیه می شود گردشگران برای استراحت از هتل و مراكز اقامتی مجاز استفاده كنند.
کد خبر: ۶۵۲۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷ 06 September 2018

تابناک فارس به نقل از شبستان:سرهنگ فرج شجاعی، رئیس پلیس آگاهی استان فارس امروز (15 شهریور) در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع یك فقره سرقت از گردشگران خارجی توسط 2 نفر خانم و آقا، با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارقین به صورت ویژه در دستور كار ماموران پلیس آگاهی استان فارس قرار گرفت.

 

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی در كمتر از 24 ساعت موفق شدند هر 2 نفر سارق را در یكی از محله های شیراز شناسایی و در یك عملیات منسجم آن ها را دستگیر كنند.

 

سرهنگ شجاعی با بیان اینكه متهمان به پلیس آگاهی منتقل و در بازجویی تخصصی و فنی به جرم خود اقرار كردند، خاطر نشان كرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان اموال مسورقه شامل موبایل، دوربین، كارت شناسایی و وجه نقد كشف شد.

 

رئیس پلیس آگاهی استان تاکید كرد: متهمان كه دارای سابقه كیفری از طریق فروش گوشی موبایل اقساطی در مقابل امانت گرفتن طلا از مشتری تا زمان اتمام اقساط و در نهایت فروش طلاهای امانتی به عنوان مال غیر بودند به هشت فقره كلاهبرداری به مبلغ 300 میلیون ریال از این طریق نیز اقرار كردند.

 

این مقام انتظامی با اشاره به اینكه توریست های خارجی از عملكرد پلیس استان فارس در دستگیری سارقان در كمتر از 24 ساعت تقدیر كردند، اظهارداشت: مردم مهمان نواز استان فارس همواره برای گردشگران داخلی و خارجی احترام قائل هستند و توصیه می شود گردشگران برای استراحت از هتل و مراكز اقامتی مجاز استفاده كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار