رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بوانات گفت: هم‌زمان با دهه ولایت، کلنگ ساخت یک مسجد خیر ساز در یکی از روستا‌های بوانات به زمین زده شد.
کد خبر: ۶۴۸۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰ 27 August 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: غلامرضا دهقانیان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بوانات بیان کرد: کار ساخت مسجد امام رضا (ع) روستای بادبر بخش مزایجان شهرستان بوانات که بانی خیر آن رضا عبداله غلامرضا است، با حضور حجت الاسلام والمسلمین حبیب موسوی مسئول خیران مسجد ساز جنوب کشور و مسئولان شهرستانی آغاز شد.

وی تصریح کرد: با توجه به این‌که شهرک ساخته‌شده این روستا با جمعیتی در حدود ۳۰۰ نفر بدون مسجد بود در بازدید پارسال مسئولان مجمع مسجد ساز جنوب کشور از این منطقه، مقدمات ساخت آن فراهم شد.

دهقانیان ادامه داد: این مسجد در مسیریکی از تفرجگاه‌های پرتردد به عنوان مسجد بین‌راهی علاوه بر اهالی روستا به مسافران خدمات ارائه می‌دهد، خیران مسجد ساز از قبل مسجدی را در بوانات ساخته‌اند و دو ماه پیش نیز کلنگ ساخت یک مسجد را در بخش سرچهان این شهرستان به زمین زده‌اند

وی افزود: ساخت مسجد امام رضا (ع) با مساحت ۲۰۰ متر و به مدت ده ماه، با نظارت فنی و مهندسی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار