رئیس شورای اسلامی شهرستان لامرد گفت: عدم ثبات مدیریت در این شهرستان و تغییر زودهنگام مدیران ادارات تصریح کرد: درگذشته ثبات مدیریت در لامرد حاکم بود که این موضوع به پیشرفت شهرستان کمک می‌کرد.
کد خبر: ۶۴۰۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶ 06 August 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: عبدالرضا منصوری بعدازظهر امروز در نشست مطالبه‌گری که از سوی کانون بسیج رسانه لامرد برگزار شد، بابیان اینکه شوراهای اسلامی برخواسته از متن مردم هستند، اظهار داشت: تعامل و همکاری خوب در سطح شوراهای اسلامی لامرد وجود دارد و امورات به نحو مطلوب پیش می‌رود، هرچند با توجه به وضعیت اقتصادی پیش‌آمده وضعیت پروژه‌ها در شهر و روستاها خوب نیست.

رئیس شورای اسلامی شهرستان لامرد گفت: در شورای اسلامی شهر لامرد نیز در سال 97 تعامل خوب وجود دارد، به‌گونه‌ای که 99 درصد مصوبات با 5 رأی اعضای شورا تصویب می‌شود.

خروجی مصوبات قانونی است

منصوری با اشاره به اینکه وفاق و همدلی در شورای اسلامی شهر لامرد به‌دوراز هیچ‌گونه تنش وجود داشته و مدیریت آرامش حاکم است، بیان کرد: آنچه از جلسات بیرون می‌آید مصوبه قانونی بوده و طبیعی است که باید در جلسات بحث‌وجدل و چالش باشد.

وی در خصوص اصلاح طرح جامع شهر لامرد بیان داشت: بررسی‌های اصلاح طرح جامع شهر لامرد توسط شورای شهر تمام‌ شده و پس از بررسی‌های لازم در مرکز استان، در شورای عالی شهرسازی نیز بررسی می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان لامرد در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر عدم ثبات مدیریت در این شهرستان و تغییر زودهنگام مدیران ادارات تصریح کرد: درگذشته ثبات مدیریت در لامرد حاکم بود که این موضوع به پیشرفت شهرستان کمک می‌کرد.

وی ادامه داد: اینکه در عرض 2 سال در اداره‌ای مانند فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 مدیر تودیع و معارفه شوند قابل‌پذیرش نیست، بلکه باید از ابتدا یک مدیر برای 2 یا 4 سال انتخاب شود تا کار به‌خوبی انجام دهد.

منصوری متذکر شد: تغییر و تحولات زودهنگام مدیران جز ضرر چیزی برای لامرد ندارد، چراکه در فرمانداری به عنوان رأس هرم مدیریتی شهرستان در این 2 سال 4 فرماندار تودیع و معارفه شده‌اند.

روند اطلاع رسانی ضعیف است

وی با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی عملکرد شهرداری ضعیف بوده و این موضوع باید تقویت شود، بیان کرد: سیاست شورای اسلامی شهر لامرد کاهش عوارض است تا مردم در فشار نباشند.

منصوری همچنین در خصوص عدم برگزاری انتخابات تعاونی مرزنشینان نیز خاطرنشان کرد: این انتخابات باطل نشده بلکه لغو و زمان برگزاری آن به‌ وقت دیگری موکول شده است.

وی متذکر شد: امنیتی کردن فضا کار درستی نیست هرچند اعتقاددارم باید شفاف‌سازی صورت بگیرد و همه‌چیز شفاف به مردم گفته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار