قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی كشور گفت:متأسفانه کارکردهای جناحی را با هر تفکری در کشور باب کرده‌ایم؛ برای اینکه رقیب را از میدان به در کنیم همه را متهم به فساد می‌کنیم و می‌گوییم همه دستشان آلوده است و در این فضا دشمن سوءاستفاده می‌کند و هر دفعه چیزی را بهانه کرده و توطئه‌ای علیه این نظام طرح‌ریزی می‌کنند.
کد خبر: ۶۳۵۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵ 26 July 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:نصرت‌الله لطفی در نشست شورای راهبردی و سیاستگذاری ستاد برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در استانداری فارس برگزار شد، به فاصله زمانی تا ایام دهه فجر و بهمن‌ماه اشاره کرد و اظهار داشت: نگاه ما به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به‌هیچ عنوان نگاه سنواتی دهه فجر نیست.

وی با بیان اینکه ما در طول سال ایام‌الله داریم اما شیوه برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و ستادهای آن‌ متفاوت از مابقی است، افزود: پس نگاه ما در ستادها نباید دهه فجری باشد، گرچه بخشی از فعالیت‌ها در ادامه منتج به دهه فجر است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با تأکید بر اینکه ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را باید مانند یک ضرورت و به عنوان یک سنگر دفاع مقدس ببینیم، قرار داشتن در یک وضعیت خطیر و جنگی تمام عیار با نظام سلطه را یادآور شد.

وی تصریح کرد: باید پای کار باشیم و لازم است که ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را با این نگاه ببینیم نه به عنوان یک کار تشریفاتی، جشن و جشنواره‌ای و این نکته‌ای است که تمام فعالان حاضر در سنگر دفاع مقدس باید بدان توجه کنند.

لطفی با بیان اینکه در یک برنامه تفسیری و حساس‌ترین مقطع تاریخ بشری و نه منطقه و تاریخ انقلاب، قرار داریم، گفت: امروز دشمنان ما حتی کودکان پنج ساله ما را با یک گوشی تلفن همراه هدف قرار می‌دهند و تمرکز جوانان را با ایجاد شبهه‌ها و تخطئه‌کردن باورهای اعتقادی آنان به هم می‌ریزند.

وی تشخیص توطئه‌های آمریکا به‌عنوان معاندترین معاند نظام اسلامی را از موارد مهم توصیف و تاکید کرد: آنان توطئه‌های خود علیه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را از دو سه سال قبل آغاز کرده‌ و به خودشان وعده داده‌اند که چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را نخواهیم دید اما ما مانند دفاع مقدس اثبات می‌کنیم که پای این انقلاب هستیم و با قوت چهلمین سالگرد آن را برگزار می‌کنیم.

این مسؤول ادامه داد: برنامه‌ها باید نسبت به سال‌های قبل فراگیرتر باشد؛ زیرا کینه دشمن فراگیرتر است.

لطفی به وضعیت اجتماع و مشکلات اقتصادی، بیکاری و ...اشاره و با بیان اینکه همه این عوامل دست به دست هم داده و اجمالاً کاهش اعتماد اجتماعی به نظام را منجر شده‌ است، گفت: متأسفانه کارکردهای جناحی را با هر تفکری در کشور باب کرده‌ایم؛ برای اینکه رقیب را از میدان به در کنیم همه را متهم به فساد می‌کنیم و می‌گوییم همه دستشان آلوده است و در این فضا دشمن سوءاستفاده می‌کند و هر دفعه چیزی را بهانه کرده و توطئه‌ای علیه این نظام طرح‌ریزی می‌کنند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه محدودیتی برای تعداد اعضای ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی وجود ندارد، گفت: آنچه که برای جایگاه‌ها و کمیته‌ها ابلاغ کردیم، وحی منزل نیست و می‌تواند اعضای این ستاد و جایگاه‌های آن اضافه شود و تنها عملکرد جامع و فراجناحی عمل کردن آن مطرح است.

لطفی عنوان کرد: باید وجه تمایزی میان انقلاب اسلامی و نظام اسلامی قائل باشیم، زیرا همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، انقلاب اسلامی، نظام اسلامی و نهایتاً تمدن اسلامی است که محقق می‌شود؛ شاید موضوع و شبهه‌ای مطرح باشد اما به دست‌آوردهای انقلاب اسلامی نمی‌توان خدشه‌ای وارد دانست.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور لزوم توجه به سه ویژگی مستدل، منطقی و باورپذیر بودن کارنامه‌ ارائه شده و پاسخ‌ به شبهات، گفت: فعالیتی که می‌خواهیم انجام دهیم را نباید در قالب یک هفته و ۱۰ روز دید بلکه در طول سال باید به آن بپردازیم، لذا گفتیم از فجر ۹۶ تا فجر ۹۷ را به عنوان چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی تعریف می‌کنیم.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار