عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: با اشاره به اظهارنظرهای ناصحیح برخی از مسوولان نسبت به موضع رئیس جمهور گفت: امروز بیشترین توجه دشمنان به فرافکنی در فضای مجازی در جهت اجماع علیه دولت معطوف شده است و متاسفانه برخی از مسوولان هم سوار بر این موج شده‌اند و نسبت به اقدامات دولت جبهه می‌گیرند. نقد دولت اگر در راستای سازندگی باشد، ایرادی ندارد، اما امروز شاهد هستیم که عده‌ای طبق خواسته غربی‌ها، دولت و اقدامات دستگاه‌های اجرایی کشور را نقد می‌کنند که این امر به هیچ عنوان به نفع منافع ملی نیست.
کد خبر: ۶۳۴۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱ 25 July 2018

تابناک فارس به نقل از دفاع پرس:«محمدجواد جمالی نوبندگانی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه واکنش آقای روحانی در جواب به ادعاهای ضدایرانی رئیس جمهور و وزیر امور خارجه آمریکا بود، اظهار داشت: ما در پاسخ به یاوه‌گویی‌های دشمنان نظام و انقلاب واهمه‌ای نداریم؛ چراکه غربی‌ها عدم دریافت جواب دندان‌شکن از سوی امت اسلامی را نشان از قدرت خود می‌دانند.

نماینده مجلس دهم شورای اسلامی در ادامه با توجه به اینکه وحدت و انسجام میان مردم و مسوولان و همسو بودن با موضع گیری‌های رئیس جمهور و سایر مقامات اجرایی کشور راهکار مقابله با توطئه‌های آمریکایی‌هاست، افزود: مسوولان باید به طور واحد و یکصدا در کنار هم برای حراست از منافع ملی تلاش کنند. حمایت از رئیس جمهور یکی از راه‌های حفاظت از منافع ملی است؛ چراکه آقای روحانی در راستای همین مسئله اعلام موضع کرده‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اظهارنظرهای ناصحیح برخی از مسوولان نسبت به موضع رئیس جمهور گفت: امروز بیشترین توجه دشمنان به فرافکنی در فضای مجازی در جهت اجماع علیه دولت معطوف شده است و متاسفانه برخی از مسوولان هم سوار بر این موج شده‌اند و نسبت به اقدامات دولت جبهه می‌گیرند. نقد دولت اگر در راستای سازندگی باشد، ایرادی ندارد، اما امروز شاهد هستیم که عده‌ای طبق خواسته غربی‌ها، دولت و اقدامات دستگاه‌های اجرایی کشور را نقد می‌کنند که این امر به هیچ عنوان به نفع منافع ملی نیست.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار