استاندار فارس گفت: باید واقعیت های انقلاب را برای مردم و جوانان عنوان کنیم و بگوییم که عنایت خداوند، رهبری و وحدت باعث پیروزی بود.
کد خبر: ۶۳۴۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰ 25 July 2018

تابناک فارس به نقل از مهر: اسماعیل تبادار ظهر چهارشنبه در شورای هماهنگی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: در بحث چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بر آرمان ها و ایده های بزرگ انقلاب متمرکز شویم و با نگاه معطوف به استقامت ها و پایمردی مردم در انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی برنامه ریزی کرد.
وی ادامه داد: ما باید بر روی ایده ها و رهاورد اصلی بزرگ انقلاب صحبت کنیم، پیروزی انقلاب را بعد از عنایت خداوند و حضور رهبر بر وحدت کلمه قلمداد کردیم و اگر لطمه ای خوردیم بر سر کلمه وحدت است که باید در حد اعلا در جامعه بر روی آن متمرکز شویم .

تبادار ضمن بیان این موضوع که ما خودمان پیشتاز ذهنیت در پهنه اجتماعی بوده و هستیم و با استفاده از کلمات نابجا آن را به کل جامعه تعمیم می دهیم گفت : با این نوع برخورد وحدت شکل نمی گیرد در وهله اول باید خودمان به خودمان رحم کنیم هر جامعه ای که به خودش رحم کند قطع یقین خداوند به آن رحم می کند

وی اظهار داشت : امسال به عنوان چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اگر نتوانیم کاستی ها را از بین ببریم اما باید واقعیت های انقلاب را به مردم عنوان کنیم .

استاندار فارس گفت: آمریکا و هم پیمانانش آفت به جمهوری اسلامی رسانده اند و با توجه به آرمان هایی که نظام جمهوری سلامی داشته انقلاب را مانع سلطه خود قلمداد می کنند و مانع نظم عمومی خود می دانند .

وی تصریح کرد: کار گروه ها نباید منتظر مناسبت های دهه فجر برای شناساندن ارزش های انقلاب باشند، بکار گیری کمیته های دوازده گانه از جمله فرهنگی، اجتماعی اقتصادی، که مهم ترین کمیته ها هستند در دستور کار قرار گیرد.

تبادار اظهار داشت : ما کارکرد فرهنگی را نباید از دست بدهیم و همه چیز را تخطئه کنیم، برجام اگر چیزی،برای ما نداشت این را به دنیا ثابت کرد که دیگر نمی توانند مظلومیت ایران را در ابعاد مختلف نپذیرند و ما اهل مرآوده و تعامل با دنیا هستیم و بر مبنای،اصول و حکمت حاضر به مذاکره هستیم و سر ناسازگاری با کسی را نداریم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار