نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیرازبا بیان اینکه اختلافات جامعه را با شکست روبرو می کند گفت: حفظ وحدت در جامعه نیازمند گذشت، فداکاری، ایثار، صرف نظر کردن از منافع فردی در برخی از مقاطع است. گفت:
کد خبر: ۶۰۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰ 12 July 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا: آیت الله اسدالله ایمانی شامگاه شنبه در جمع عشایر استان فارس بیان کرد:اختلاف عامل اصلی تهدید جامعه ما و جوامع بشری است که ضررهای جبران ناپذیری به دنبال دارد و جامعه را به تباهی، ظلم، تبعیض،بی تفاوتی، حق کشی و نابودی می کشاند.

وی عنوان داشت: نعمت وحدت، هماهنگی و همدلی درجامعه اسلامی یکی از نعمت های پایدار و اثرگذار خداوند است که یکی از زیرساخت ها برای نعمت های گسترده الهی در ابعاد مختلف است.

نماینده ولی فقیه در فارس ادامه داد:امروز استان فارس دچار مشکلات اساسی و اصولی است که باعث عقب ماندگی استان در بسیاری از حوزه ها شده است و عمده مشکلات استان فارس به دلیل وجود بگو مگوهای سیاسی و پرداختن به مسایل حاشیه ای و جزیی است .

آیت الله ایمانی گفت: در شرایط کنونی استان فارس شرایط نامطلوبی در بخش های مختلف از جمله حمل و نقل، بزرگراه و راه آهن به شهرهای یزد، بوشهر، هرمزگان، خوزستان و کرمان دارد .

امام جمعه شیراز ادامه داد: امیدواریم مسئولان استان فارس هوشیارانه تر فعالیت های استان را پیگیری کنند و آنچه را در سال های گذشته در استان فارس کمتر مورد توجه واقع شده جبران کنند.

انجمن توسعه فارس راه اندازی می شود


نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: هم اینک در حال طراحی و راه اندازی انجمنی با عنوان' انجمن توسعه استان فارس' با هدف رفع عقب ماندگی های استان در بخش های مختلف هستیم.

دکتر ضرغام صادقی افزود: در این انجمن متشکل از همه جریان های سیاسی چپ، راست و مستقل و افراد توانمند با گرایش های اصولگرا، اصلاح طلب و همه نیروهای ارزشی و دلسوزان نظام و استان در سطوح ملی و استانی در دولت ها و دوران های متفاوت استفاده می شود.

وی بیان کرد: این انجمن تخصصی در استان حول محور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز تشکیل می شود که امیدواریم با این اقدام دین و سهم خود را در قبال توسعه استان ادا کنیم.

صادقی اظهارداشت: توسعه استان فارس نیازمند دید همه جانبه افراد توانمند در استان است لذا همه ما در استان فارس موظف به تقویت این انجمن و دیدگاه در استان فارس هستیم.

او اضافه کرد : هم اینک عقب ماندگی استان فارس برای همگان آشکار و مبرهن است لذا به دنبال اجرای کارهای ماندگار و حفظ شان وکرامت مردم استان هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار