شهروندان شیرازی صبح شنبه‌ 22 اردیبهشت را با بارانی گل‌آلود آغاز کردند تا سهم امسالشان از گرد و غبار را دریافت کرده باشند؛ این در حالی است که از عصر پنجشنبه 20 اردیبهشت هوای این شهر، غبارآلود بود.
کد خبر: ۶۰۴۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶ 12 May 2018

تابناک فارس به نقل از ایسنا:مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری فارس با تایید ورود گرد و غبار به استان فارس، گفت: تنها خسارت ورود گرد و غبار به استان فارس، باران گل‌آلودی بود که از سحرگاه امروز شروع و صبح امروز هم متوقف شد.

حسن فیاض‌پور گفت: به دنبال بارش باران از جمعه شب ۲۱ اردیبهشت گرد و غباری از سمت استان‌های همجوار و جنوبی وارد فارس شده است .

وی با تصریح اینکه خوشبختانه گزارشی از خسارت ناشی از گرد و خاک تاکنون اعلام نشده است، منشأ این گرد و غبار را کانون‌های ریزگرد خارجی عنوان کرد .

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری فارس ابراز امیدواری کرد با مالچ‌پاشی و جنگل‌کاری در استان‌های جنوبی شاهد کنترل گرد و غبار و پیشگیری از فراگیر شدن آن باشیم.

فیاض‌پور همچنین از برگزاری جلسه فوق‌العاده کارگروه مخاطرات زیست‌محیطی روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت در استانداری فارس خبر داد و گفت: محوریت این جلسه دو موضوع گرد و غبار و آتش‌سوزی جنگل ها و منابع طبیعی در فصل تابستان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار