رئیس اداره تأمین اجتماعی اقلید گفت: 98 درصد از کارفرمایان این شهرستان فهرست‌ها و حق بیمه تأمین اجتماعی کارگران خود را اینترنتی پرداخت می‌کنند.
کد خبر: ۵۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷ 18 February 2015

مهدی قلندری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اقلید، با اشاره به وظایف عمده سازمان تأمین اجتماعی در دو بخش بیمه‌ای و درمانی اظهار کرد: تقسیم‌بندی سازمان تأمین اجتماعی به تشکلات مرکزی، واحدها، شعب، نمایندگی‌ها، مراکز درمانی و بیمارستانی، کلینیک و پلی‌کلینیک برای ارائه بهتر و بیشتر خدمات بیمه‌ای و درمانی به شرکای خود یعنی دولت، کارفرمایان و کارگران صورت گرفته است که شعبه تأمین اجتماعی اقلید در سال 92 رتبه دوم ارزیابی استانی شعب تیپ سه را به خود اختصاص داد.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات غرامت دستمزد، ازکارافتادگی، بازنشستگی، حوادث و بیماری‌ها، مرگ و بارداری از خدمات اصلی تأمین اجتماعی است، عنوان کرد: شعبه تأمین اجتماعی اقلید از سال 67 برای خدمت بیمه‌ای و درمانی به مردم راه‌اندازی شد.

رئیس تأمین اجتماعی اقلید به اهمیت بهره‌مندی از سیستم‌های مکانیزه ارائه حق بیمه در صرفه‌جویی زمان، کاهش رفت‌ و آمدهای غیرضروری، افزایش سرعت عملکردی و کاهش هزینه‌های اقتصادی اشاره کرد و افزود: 98 درصد از کارفرمایان طرف قرارداد با شعبه تأمین اجتماعی این شهرستان صورت حق بیمه کارگران خود را به‌صورت اینترنتی پرداخت می‌کنند.

قلندری با بیان اینکه تعهد اخلاقی تأمین اجتماعی اقلید در پاسخگویی مناسب به ارباب‌ رجوع است، تصریح کرد: در این شعبه بر اساس دیدگاه‌های جدید مدیریتی به ارباب‌ رجوع به چشم مشتری نگاه شده و سعی می‌شود خدمات موردنظر مشتری به بهترین و شایسته‌ترین شکل به آنان ارائه شود چرا که مبنای کار ما رضایت مشتری و ارباب‌رجوع است.

رئیس تأمین اجتماعی اقلید در پایان به فضاسازی‌های مناسب انجام‌شده در ساختمان اداری و درمانگاهی این شعبه در راستای ارائه خدمات رفاهی، آموزش و بیان وظایف تأمین اجتماعی و کارفرمایان و حقوق بیمه‌شدگان و... اشاره کرد و گفت: ادغام ساختمان اداری و درمانگاهی و عدم وجود فضای فیزیکی مناسب و کافی برای ارائه خدمات بهتر به بیمه‌شدگان و افراد زیرپوشش مشکل اصلی تأمین اجتماعی این شهرستان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار