ناشر برتر کشوری با اشاره به اینکه کتابخانه شهید دستغیب هویت ما شیرازی هاست اما متاسفانه اکنون در حال ویران شدن است، گفت: امیدوارم شیراز و فارس را در جایگاهی که استحقاق آن را دارد، شاهد باشیم.
کد خبر: ۵۴۳۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳ 25 December 2017

تابناک فارس به نقل از شبستان: داریوش نویدگویی، ناشر برتر کشور امروز (۴ دی) در مراسم معارفه مدیر کل کتابخانه های عمومی فارس با اشاره به اینکه مهمترین اختراع بشر کتاب بود، گفت: ما عدم حضور مسئولین ارشد را به خاطر اطلاع رسانی نا بهنگام می دانیم.

 

وی با اشاره به اینکه کتابخانه شهید دستغیب هویت ما شیرازی هاست اما متاسفانه اکنون در حال ویران شدن است، اظهار داشت: چرا باید صدها نشریه و کتاب باید نابود شود و ما چشم چوشی کنیم، امیدوارم شیراز و فارس را در جایگاهی که استحقاق آن را دارد، شاهد باشیم.

 

رئیس انتشارات «نوید» شیراز با یادآوری این مطلب که نخستین کتابخانه کشور در دوره عضدالدوله دیلمی در شیراز راه اندازی شد و بزرگترین کاتبان قرآن از شیراز و فارس به جامعه معرفی شدند، افزود: امید است با حضور دکتر منوچهری، آینده خوبی را در کتابخانه های عمومی فارس شاهد باشیم.

 

وی در خصوص نیم درصد حق کتابخانه های عمومی که باید توسط شهرداران پرداخت شود، یادآور شد: برخی شهرداران به خوبی پرداخت را انجام داده اند، اما باید فکری به حال شهرداران بد حساب کرد.

 

نویدگویی با یادآوری این مطلب که متاسفانه هیج نویسنده ای نمی تواند در کشور، از راه قلم، زندگی خود را بگذراند، افزود: باید به کتاب و کتابخوانی توجه ویژه ای کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار