آموزش مجازی رشته های هنری برای دانش آموزان و دانشجویان شاهد و ایثارگر

راه‌اندازی سایت نوید ایثار بسیاری از رشته‌های هنری به‌ویژه هنرهای تجسمی از طریق این سایت انجام می‌گیرد تا شاهد افزایش سطح توان علمی و هنری دانشجویان و دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر باشیم.
کد خبر: ۵۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸ 16 February 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رضا صفری بعدازظهر امروز در حاشیه آئین پایانی این جشنواره در سخنانی اظهار داشت: پس از فراخوان در پائیز سال جاری 3 هزار اثر از یک‌هزار و 380 دانشجو و دانش‌آموز دختر شاهد و ایثارگر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.
وی خاطرنشان کرد: آثار رسیده در رشته‌های هنرهای تجسمی و ادبیات با گرایش شعر، داستان، کاریکاتور، نقاشی، خوشنویسی، نستعلیق، شکسته، سیاه‌قلم، مدادرنگی، عکاسی، نگارگری و تذهیب از سوی داوران مورد بررسی قرار گرفته است.
دبیر این جشنواره تصریح کرد: شرکت در مسابقه به‌صورت غیرحضوری و توجه به مسائل آموزشی ازجمله ویژگی‌های این جشنواره است.
رئیس اداره هنری و ادبی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان داشت: بازدید از اماکن تاریخی، فرهنگی و مذهبی، برپایی کارگاه‌های آموزشی برای 140 نفر از شرکت‌کنندگان از دیگر برنامه‌های جنبی هشتمین جشنواره هنری و ادبی شاهد و ایثارگر در شیراز بوده است.
صفری با اشاره به اینکه برای پربار شدن این جشنواره مقرر شد آموزش‌های ارائه‌شده به شکل مجازی انجام شود، افزود: راه‌اندازی سایت نوید ایثار بسیاری از رشته‌های هنری به‌ویژه هنرهای تجسمی از طریق این سایت انجام می‌گیرد تا شاهد افزایش سطح توان علمی و هنری دانشجویان و دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر باشیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در این جشنواره در سخنانی اظهار داشت: این استان با داشتن ظرفیت‌های علمی، هنری، فرهنگی، تاریخی به‌ویژه علما، شعرا و ادیبان یکی از استان‌های برتر در این زمینه است که نیاز به توجه بیشتر از سوی متولیان فرهنگی و هنری دارد. رجبعلی رهایی خاطرنشان کرد: هنرمند خالق زیبایی‌ها، مهر، محبت، ایثار و فداکاری است که داشتن این صفات اللهی انسان‌ها را در تمام زمینه‌های هنری، فرهنگی و ادبی به کمال می‌رساند. وی تصریح کرد: برای تحقق اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت باید تمام دستگاه‌ها و متولیان فرهنگی مشارکت جدی داشته باشند و با برپایی چنین جشنواره‌هایی گامی مؤثر در این راستا برداشته شود تا به این اهداف دست یابیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار