استاندار فارس گفت
استاندار فارس گفت: بیشتر مشکلات در امر مقابله با زمین خواری پس از وقوع آن ایجاد می شود از این رو تمرکز بر پیشگیری از زمین خواری سهل تر بوده و هزینه های کمتری دارد.
کد خبر: ۵۱۹۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۱ 04 November 2017
اسماعیل تبادار که در جلسه کمیته مقابله با زمین خواری استان سخن می گفت، با بیان اینکه در واگذاری اراضی باید از نفوذ سوء استفاده کنندگان جلوگیری شود اظهار داشت: دستگاههای متولی واگذاری زمین نظارت و دقت بیشتری در واگذاری ها داشته باشند و در مواردی که منافع ملی و نفع عمومی وجود دارد با اهتمام بیشتری مسائل را دنبال نمایند.

استاندار فارس ضمن تقدیر از دستگاه قضایی، نیروهای نظامی و امنیتی در راستای کمک به دستگاههای اجرایی برای صیانت از اراضی ملی اظهار داشت: بهره گیری از تکنولوژی های نوین در امر حفاظت از اراضی می تواند کارگشا باشد و تشکیل شعب خاص رسیدگی به جرائم زمین خواری در دستگاه قضایی برای مقابله با این پدیده شوم نیز ضرورت خواهد داشت.

تبادار مستند سازی املاک و محدوده های منابع ملی را بسیار مهم دانست و ابراز داشت: زمانی که مستند سازی دقیق املاک و منابع ملی انجام شود حفاظت و صیانت از آن راحت تر بوده و در مواقعی هم که تخلفی صورت پذیرد مراجع قضایی نیز دقیق تر و مستند تر می توانند حکم صادر نمایند.

استاندار فارس سلامت اداری و کارکنان را امری ضروری و اساس کار دانست و افزود: مدیران باید اشراف کاملی به مجموعه کاری خود داشته باشند و نباید اجازه دهند تا برخی افراد زیر مجموعه زحمات آنها را زیر سئوال برند.

استاندار فارس تشدید حراست از اراضی محدوه شهرها را با توجه به ارزش افزوده ای که دارند را خواستار شد و از همه دستگاههای متولی امر خواست تا یگان های حفاظتی خود را به منظور پیشگیری از تخلف و حفاظت و صیانت از اراضی ملی و منافع مردمی تقویت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار