مردم فراشبند در راستای حفظ و برپایی سنت نیکوی اهدای خون و در اقدامی انسان دوستانه با حضور در پایگاه سیار انتقال خون استان فارس در فراشبند به یاری نیازمندان به خون شتافتند.
کد خبر: ۵۱۵۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱ 28 October 2017
به گزارش تابناک فارس به نقل از نخل بیدار: مسوول پایگاه سیار انتقال خون استان فارس، با تقدیر از استقبال خوب شهروندان فراشبندی گفت: مردم فراشبند در راستای ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی با حضور در پایگاه سیار انتقال خون مستقر در سالن ورزشی اداره ورزش و جوانان فراشبند، در روزهای سه شنبه و چهارشنبه دوم و سوم آبان، از ساعت ۸ الی ۱۲ به یاری نیازمندان به خون شتافتند.

"علی اکبر رضایی زاده” افزود: این اقدام خیرخواهانه هر ساله و در چندین نوبت با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند صورت می گیرد و مردم نوع دوست فراشبند خون خود را برای نجات جان بیماران نیازمند اهدا می کنند .

او با تأکید بر اینکه اهدای خون در بهبود سلامت قلب و عروق و کاهش وزن بسیار موثر است، گفت: با اهدای خون مستمر در بازه‌های زمانی استاندارد می‌توان علاوه بر به دست آوردن سلامتی از ابتلا به بیماری هایی چون سرطان کبد و پانکراس، حملات قلبی و سرطان ایمن ماند.

رضایی زاده همچنین گفت: اهدای خون در بهبود جریان خون و متعادل سازی آهن خون بسیار موثراست .

او افرود: در این برنامه، بیش از ۱۷۰ نفر از مردم نوع دوست فراشبند به پایگاه سیار انتقال مراجعه و پس از انجام تست و معاینه توسط پزشک مستقر در پایگاه، ۱۳۲ نفر موفق به اهدای خون شدند.

رضایی زاده یاد آور شد: مردم فراشبند در این حرکت خیرخواهانه، بیش از ۶۶ هزار سی سی خون به نیازمندان اهدا کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار