مسئولین زرقان در آمدها و هزینه های شهرداری را شفاف سازی کنبد

بخشدار زرقان گفت: شفاف‌سازی درآمد و هزینه شهرداری برای مردم مهم است و از شورای شهر انتظار داریم که در این راستا اطلاع‌رسانی کند.
کد خبر: ۵۰۵۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶ 08 October 2017
تابناک فارس به نقل ازفارس: فرشاد کوشا بعدازظهر امروز در آئین تکریم و معارفه شهردار شهرداران قدیم و جدید شهر زرقان اظهار داشت: کار اصلی شهرداری ایجاد درآمد پایدار است و در کنار آن سرمایه‌گذاری و ایجاد ثروت تا به دنبال آن اشتغال ایجاد کرد.

وی افزود: امروز دغدغه مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری اشتغال است و برای ایجاد اشتغال مهم‌ترین مسئله رونق تولید بوده و شهرداری نیز در همین راستا باید حرکت کند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه وظیفه شهرداری تنها این نیست که خزانه‌ای برای اداره‌ها و مسائل خاص باشد، خاطرنشان کرد: شهرداری باید سرمایه بخش خصوصی را جذب و در کنار آن درآمد پایدار ایجاد کند.

کوشا با معرفی بخش زرقان به‌عنوان قطب سرمایه‌گذاری در استان خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف ما این است که مشکلات تولیدکننده را حل کنیم در غیر این صورت اشتغالی نخواهیم داشت و بیکاری روزبه‌روز گسترش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: از شورای شهر جدید و شهردار منتخب انتظار داریم که پی گیر حل مشکلات تولید و اشتغال باشند.

بخشدار زرقان همچنین به بحث شفاف‌سازی درآمدها و هزینه‌ها پرداخت و اظهار داشت: شفاف‌سازی هزینه‌ها و درآمدها در شهرداری برای مردم بسیار مهم است و از شورای شهر انتظار داریم به خاطر مردمی که به آن‌ها رأی دادند و به آن‌ها امید بسته‌اند، این اطلاع‌رسانی را به‌صورت شفاف انجام دهند.

وی همچنین به بحث آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: با هماهنگی شورا و دستگاه‌های اجرایی باید در بحث آسیب‌های اجتماعی، ورود کرده و این آسیب‌ها را نیز به حداقل برسانیم که شهرداری می‌تواند در این راستا اثرگذار باشد.

 وی خاطرنشان کرد: اتحاد و همدلی بین شهردار و شورای شهر و مسؤولان بخش زرقان باعث پیشرفت در امور خواهد شد.

به گزارش فارس در پایان این آئین غلامحسین فروزان به‌عنوان شهردار جدید شهر زرقان معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار