مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جهرم گفت: در 5 ماهه نخست امسال تعداد 445 فقره تسهیلات قر‌ الحسنه کارگشایی به مددجویان کمیته امداد جهرم پرداخت شده است.
کد خبر: ۴۹۰۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷ 07 September 2017

تابناک فارس به نقل از فارس:سیدمحمدرضا رضوی‌زادگان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: 10 درصد منابع صندوق‌های صدقات به تأمین اعتبار و پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه کمیته  امداد اختصاص یافته که در این راستا سال 96 مبلغ 500 میلیون ریال از  محل صدقات شهرستان جهرم به منابع اعتباری وام‌های قرض‌الحسنه اضافه شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر اعتبار این صندوق با صدقات مردم شهرستان افزون‌بر 34 میلیارد ریال با 4 هزار و 500 فقره وام در گردش است، افزود: اقساط وام بدون حضور مددجو از مستمری ماهیانه وی کسر و اصل وام نیز بیمه مانده بدهکار است تا در صورت بروز حادثه جهت وام گیرنده، اصل سرمایه وام که در حقیقت صدقات مردم شهرستان جهرم بوده محفوظ بماند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) جهرم بیان کرد:  در راستای گره‌گشایی و رفع مشکل اقشار آسیب‌پذیر و خانواده‌های بی‌بضاعت  تحت حمایت، در 5 ماهه نخست امسال تعداد 445 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی از محل منابع صندوق ولایت به مددجویان کمیته امداد جهرم پرداخت شده که این مبلغ بیشترین رقم پرداختی در بین کمیته‌های امداد استان فارس است.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی(ره) تلاش دارد با مدیریت منابع در اختیار، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به خانواده‌های نیازمند را تسهیل و تسریع کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار