کد خبر: ۴۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۷ 12 February 2015
به گزارش خبرنگار ایرنا، این بازی که از هفته هفتم گروه ب این مسابقات عصر پنجشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد ، تیم میزبان با نتیجه دو بر صفر حریف خود را مغلوب کرد.

تیم نوپای کارا شیراز که عزم خود را برای صعود به لیگ دسته دوم کشور جزم کرده است در این دیدار هم ازهمان ابتدا برتری خود را به حریفش دیکته کرد و توانست سه امتیاز این بازی را کسب نماید و با 17 امیتاز در رده نخست قرار گیرد.

شاگردان جلیل دوران در دقیقه 10 بازی از روی نقطه پنالتی توسط مهدی شیری بازیکن سابق تیم های استقلال و پرسپولیس تهران ، دروازه شاهین را باز کردند و در ادامه نیمه اول نیز بازی را کنترل کردند و با پیروزی به رختکن رفتند .

تیم با سابقه شاهین بوشهر هم در این دیدار تیم دست و پا بسته ای نبود و چند موقعیت گل هم ایجاد کرد و یک بارهم ضربه مهاجم این تیم تیر دروازه کارا را به لرزه در آورد.

در نیمه دوم نیز برتری از آن تیم میزبان بود و پس از اینکه چندین فرصت خوب گلزنی را از دست داد در دقیقه 85 با ضربه عقیل پورانصاری دروازه شاهین را برای بار دوم باز کرد تا در نهایت این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود کارا پایان یابد.

در همین چار چوب نیز تیم برق شیراز در اراک برابر میزبان خود شهرداری این شهر با تساوی دو بر دو متوقف شد و دو امتیاز حساس را از دست داد،همچنین پویندگان تلاش مرودشت نیز در خانه برابر استانداری کرمانشاه ، یک بر یک متوقف شد و تیم شهرداری فیروزآباد دیگر نماینده فارس در هرمزگان دست به کار بزرگی زد و تیم میناب طیور را دو بر یک مغلوب ساخت .

پس از پایان هفته هفتم،کارا با 17 امتیاز صدرنشین است، شهرداری ماهشهر با 14 امتیاز دوم است و برق شیراز هم با 11 امتیاز در رده سوم جای دارد، نفتون مسجد سلیمان و میناب طیور هرمزگان هم در انتهای جدول قرار دارند.

در گروه ب مسابقات فوتبال دسته سوم باشگاه کشور 12 تیم حضور دارند که در پایان نیز دو تیم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار