مدیر کمیته امداد شیراز گفت: ۳۳۵ حامی در قالب طرح محسنین با کمیته امداد این شهرستان همکاری دارند.
کد خبر: ۴۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۰ 12 February 2015

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد شیراز، مرآت رسولی با تشکر از خیران قدرشناس از ارتباط دائم با این نهاد اظهار داشت: میزان کمک‌های نقدی و غیر نقدی حامیان طرح محسنین شهرستان بیش از 500 میلیون ریال است.

وی بیان کرد: در حال حاضر بیش از 335 حامی به‌صورت دائم سرپرستی 403 فرزند غیر یتیم تحت حمایت را به عهده‌دارند که مشارکت‌های مادی و معنوی خود را به خانواده‌ها و فرزندان تحت حمایت به‌صورت ماهیانه و مناسبت‌های مذهبی هدیه می‌دهند.

رسولی تصریح کرد: فرزندان نیازمند حمایت غیر یتیم در این نهاد دارای شناسنامه نیازمندی با اولویت‌های نیاز خانواده هستند که به‌محض مراجعه حامی نوع نیاز فرزند و خانواده در اختیار حامی قرار داده می‌شود پس‌ازآن کمک‌های حامی بااطلاع و ارائه بیلان ماهیانه و سالیانه به فرد خیر، صرف اموراتی همچون خرید مسکن-تأمین جهیزیه و هدیه ازدواج –درمان-تحصیل ایتام می‌شود.

مدیر کمیته امداد شیراز شماره تلفن‌های 36270161 و 36270162 را آماده پاسخ گوئی به هرگونه سؤال همشهریان در این زمینه عنوان و خاطرنشان کرد: اجرای طرح محسنین شامل خانواده‌هایی است که از نعمت پدر برخوردارند لیکن به دلایلی همچون ازکارافتادگی، بیماری و غیره، پدر خانواده قادر به تأمین نیازهای روزمره نیستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار