استاندار فارس گفت: عده اي هدفشان متزلزل كردن برنامه هاي دولت است كه بايد با هوشياري مانع از موفقيت آنها شويم.وی گفت:دولت از برنامه های دانشجویی که با تایید شورای نظارت باشد حمایت می کند و دانشجویان نباید ارتباط خود را با مدیریت ارشد استان قطع کنند.
کد خبر: ۴۵۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰ 08 June 2015
تابناک فارس به نقل از روابط عمومي استانداري فارس: محمد احمدي درديدار با فعالان دانشجويي شیراز اظهار داشت: براي عزت واستقلال جمهوري اسلامي ايران شهداي زيادي تقديم شده و خونهاي زيادي ريخته شده و همه بايد با هم تلاش كنيم تا اين انقلاب مقتدرتر وعزتمندتر شود.
وی افزود: راه دولت تدبير و اميد بر پايه اعتدال استوار است واز توان افراد كارآمد با هر سليقه اي استفاده خواهد كرد.
استاندار فارس گفت:عده اي هدفشان متزلزل كردن برنامه هاي دولت است كه بايد با هوشياري مانع از موفقيت آنها شويم.
احمدی ابراز داشت: دانشجويان نداي حق طلبي را سر مي دهند و فضا بايد براي آنها باز باشد.
وی یادآور شد: دانشجويان نبايد دچار خودسانسوري وخودمحدود سازي شوند و ما نيز از برنامه هاي دانشجويي كه به تائيد شوراي نظارت رسيده باشد حمايت مي كنيم.
استاندار فارس با اشاره به اين كه اختلاف سليقه ها و عوامل ديگر سبب مي شود كه در هيچ جامعه اي ايده آل محض وجود نداشته باشد افزود: درست است كه دست يابي به ايده آل كامل سخت است اما مي توان با همدلي و هم افزايي به آن ايده آل نزديك شد.
احمدي گفت: دانشجويان ارتباط خود را با مديريت ارشد استان قطع نكنند و ما آمادگي داريم در نشست هاي صميمي شنونده حرف ها و مشكلات اين قشر مهم و تاثير گذار باشيم.
وي به وضعيت استان فارس اشاره كرد و ابراز داشت: به لطف خدا و همت مردم و مسئولين با وجود همه تحريم ها و فشارها هيچ خللي در برنامه ريزي استان وجود ندارد و فارس توانسته است در شاخص هاي مختلف مقام هاي برتر كشور را كسب کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار