باند فرود بالگرد ویژه اورژانس هوایی در محوطه بیمارستان ولی عصر (عج) کازرون با اعتباری افزون بر یک میلیارد ریال راه اندازی شد.
کد خبر: ۴۵۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴ 08 June 2015
تابناک فارس به نقل از کازرون:رییس بیمارستان ولی عصر (عج) کازرون با بیان این مطلب اظهار داشت:اورزانس هوایی کازرون بعد از اجرای طرح تحول سلامت و ضرورت انتقال سریع بیمار از این طریق به مرکز استان ، در کازرون راه اندازی شد.

عبدالخالق کشاورز افزود:به دلیل نبودامکانات برای فرود بالگرد درمحوطه این بیمارستان ،ناگزیر بودیم که بیمار را با آمبولانس به یکی از استادیوم های شهر اعزام و از آنجا به بالگرد انتقال دهیم که این امر مشکلاتی برای بیمار به همراه داشت.

کشاورز ادامه داد:با پیگیرهایی که صورت گرفت ، باند فرود بالگرد اورژانس هوایی در زمینی به مساحت یک هزار و 200 مترمربع در محوطه این بیمارستان راه اندازی شد و زین پس می توانیم بیمارانی را که انتقال آنها به مرکز استان ضروری است، با سرعت عمل بیشتری به مراکز درمانی شیراز انتقال دهیم.

رییس بیمارستان ولی عصر (عج) کازرون بیان داشت:با امکاناتی که هم اینک در این ییمارستان وجود دارد اعزام بیماران از میانگین 40 بیمار به مرکز استان به 27 بیمار کاهش یافته و ازاین تعداد پنج تا 10 بیمار درمواردضروری با اورژانس هوایی به شیرازمنتقل می شوند .

کشاورز گفت:با توجه به این که در استان فارس اورژانس هوایی در شب آزمایش شده است ، بیمارستان کازرون هم با امکاناتی که در اختیار دارد آماده اعزام بیمار در شب و در مواقع ضروری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار