فرماندار ویژه لارستان گفت:در پایان دولت قبل هر شهرستان به جرأت به‌طور میانگین 50 کیلومتر بزرگراه داشته‌اند، ولی متأسفانه در لارستان فقط 3 و نیم کیلومتر بزرگراه داشته‌ایم.
کد خبر: ۳۸۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹ 24 May 2015
تابناک فارس به نقل از تسنیم:علی‌اکبر نجیب‌زاده امروز در نشست خبری با خبرنگاران در پاسخ به انتقادات رسانه‌ها و گلایه‌های مردمی درباره بهره‌مندی ناچیز منطقه لارستان در سفر اخیر هیئت دولت به استان فارس، اظهار داشت: از ابتدای شروع به کار دولت این تصمیم به‌صورت علنی اعلام شد که طرح‌های نیمه‌تمام و با پیشرفت فیزیکی بالا را در سفرهای استانی به اتمام می‌رسد.

وی بابیان اینکه از ابتدای شروع به کار دولت تدبیر و امید فعالیت‌های بسیار خوبی در شهرستان لارستان انجام‌شده است، افزود: مهم‌ترین مسائلی که در لارستان باید مورد توجه قرار گیرد در حوزه زیرساخت‌ راه‌ها است و در دو سال گذشته، هزینه‌ای بالغ بر 39 میلیارد تومان در بحث بزرگراه در منطقه لارستان هزینه شده است.

وی بابیان اینکه از ابتدای شروع به کار دولت، عملیات اجرای 46 کیلومتر راه با هزینه‌ای بالغ بر 56 میلیارد تومان آغاز شده است، بیان کرد: امید است این پروژه‌ها تا پایان دولت یازدهم به اتمام برسد.

نجیب‌زاده با بیان اینکه مبلغ 94 میلیارد تومان در بحث بزرگراه لارستان هزینه شده است، گفت: در پایان دولت قبل هر شهرستان به جرأت به‌طور میانگین 50 کیلومتر بزرگراه داشته‌اند، ولی متأسفانه در لارستان فقط 3 و نیم کیلومتر بزرگراه داشته‌ایم.

معاون استاندار فارس با ابراز ناخرسندی از وضعیت جاده‌های مواصلاتی لارستان عنوان کرد: دولت باید در زمینه احداث راه بیش از این به شهرستان لارستان توجه کند.

وی با بیان اینکه در دو سال و نیم گذشته بودجه‌ای بالغ بر 3 میلیارد و 750 میلیون تومان به هلال‌احمر لارستان اختصاص‌یافته است، خاطرنشان کرد: این میزان بودجه در بحث‌های ورزشی و آموزشی و غیره هزینه شده است.

نجیب‌زاده با بیان اینکه در دولت جدید کلنگ عملیات گازرسانی به روستاهای فیشور و محلچه با هزینه 11 میلیارد تومانی به زمین زده شد، تصریح کرد: در هشت سال دولت قبل فقط 3 میلیارد و 700 میلیون تومان در بحث شهرک‌های صنعتی هزینه شد درحالی‌که در این دولت، بیش از 13 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی بیان کرد: برای احداث پست برق بلغان بیش از 15 میلیارد تومان هزینه صرف شده است که در دولت قبل برای این پروژه فقط 800 میلیون هزینه شده بود.

وی با اشاره به اینکه در دولت گذشته برای آماده‌سازی زیرساخت‌های فرودگاه 5 میلیارد و 383 میلیون تومان هزینه شد، تصریح کرد: از سال 92 تا 94، هزینه‌ای بالغ‌بر 37 میلیارد تومان به فرودگاه بین‌المللی لارستان اختصاص یافته است.

فرماندار ویژه لارستان با اعلام این خبر که در چند روز آینده جنوب استان فارس میزبان وزیر راه و شهرسازی است، تصریح کرد: وزیر راه و شهرسازی در این سفر از شهرستان‌های جنوب استان و پروژه‌های در حال اجرا بازدید می‌کنند.

وی وجود راه‌آهن، جاده‌های مناسب مواصلاتی و برق باثبات را از زیرساخت‌های اساسی توسعه صنعتی دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه ویژه دولت به این مقوله‌ها در شهرستان لارستان، شاهد حضور سرمایه‌گذاران در منطقه باشیم.

برچسب ها: لارستان ، جاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار