کد خبر: ۳۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱ 09 February 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، دور دوم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ باشگاه‌های کشور جام آزادگان با برگزاری چند مسابقه ادامه یافت که در یکی از بازی‌های برگزار شده تیم فوتبال کارای شیراز موفق به پیروزی برابر تیم استانداری کرمانشاه شد.

در این مسابقه تیم فوتبال کارای شیراز در مقابل تیم رده چهارمی استانداری کرمانشاه قرار گرفت و در پایان 90 دقیقه تلاش با تک گل بهروز هوشمند در دقیقه 75، یک بر صفر پیروز شد.

کارای شیراز که در 5 مسابقه قبلی خود 3 پیروزی و 2 تساوی در کارنامه داشت، ‌توانست با پیروزی بر تیم استانداری کرمانشاه جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کند و جمع امتیازات خود را به عدد 14 برساند و امیدهای خود را برای حفظ این عنوان تا پایان لیگ افزایش دهد.

این در حالی است که شهرداری ماهشهر از 6 بازی خود 4 پیروزی، یک تساوی و یک شکست در کارنامه دارد و در رده دوم جدول قرار گرفته است اما موقعیت تیم کارای شیراز و شهرداری ماهشهر توسط تیم‌های رده سوم و چهارمی برق شیراز و استانداری کرمانشاه تهدید می‌شود.

در این گروه تیم‌های استانداری کرمانشاه، شهرداری فیروزآباد فارس، پویندگان تلاش مرودشت، برق شیراز، شهرداری ماهشهر، فرهنگ رامهرمز، شهرداری اراک، نفتون مسجد سلیمان، شاهین بوشهر، کارای شیراز، شهرداری زاهدان و میناب طیور هرمزگان حضور دارند.

تیم فوتبال کارای شیراز در هفته ششم این رقابت‌ها در مسابقه‌ای حساس به دیدار تیم قدرتمند شاهین بوشهر می‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار