کد خبر: ۳۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸ 09 February 2015

حمیدرضا ده بزرگی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شیراز اظهار داشت: سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور سبکهای آزاد کاراته در حالی برگزار شد و نفرات بر‌تر دو بخش کاتا و کومیته انفرادی معرفی شدند که در این می‌ان، سهم کاراته کاهای استان فارس پررنگ و قابل توجه بود.

وی افزود: این مسابقات با حضور احمد شقاقی نایب رئیس فدراسیون کاراته و رئیس سبکهای آزاد کاراته با حضور بیش از 200 کاراته کا از 29 استان کشور برگزارشد که در پایان تیم کاراته فارس پس از تهران در رده دوم کشور قرار گرفت ونایب قهرمان شد و مازندارن و لرستان به طور مشترک سوم شدند.

رئیس هیئت کاراته فارس گفت: در این مسابقات و در بخش کاتای انفرادی، تیم اعزامی فارس هر 3 مدال بر‌تر این مسابقات را کسب کرد چنان که سامان مرادی از فارس مدال طلا گرفت، عبدالله نیک بختی از استان فارس دوم شد ومحمد داوود عزیزی دیگر کاراته کای فارس به طور مشترک با نماینده کرمان به مدال برنز رسید.

ده بزرگی بیان کرد: در وزن 70-کیلوگرم، شهرام شیروانی کاراته کای شایسته استان فارس با غلبه بر نماینده خراسان رضوی در مسابقه نهایی مدال طلای این وزن را بر گردن آویخت و این مدال، تنها مدال تیم کاراته سبک‌های آزاد فارس در بخش کومیته بود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود عنوان کرد: میزبانی دور انتخابی تیم‌های ملی کاراته کشورمان به استان فارس واگذار شده است و قرار است این مسابقات که حکم مسابقات قهرمانی کشور را نیز دارد در شیراز برگزار شود.

رئیس هیئت کاراته فارس تصریح کرد: رقابت‌های نوجوانان، جوانان و امید در بخش کاتا و کومیته روزهای 14 و 15 اسفند در استان فارس برگزار می‌شود که میزبانی رقابت‌های مردان برعهده شهر مرودشت و میزبانی پیکارهای بانوان نیز بر عهده شیراز است.

ده بزرگی خاطرنشان کرد: مسابقات کاتای تیمی و انفرادی بزرگسالان نیز در همین زمان و در استان فارس برگزار می‌شود تا نفرات بر‌تر برای حضور در اردوی تیم‌های ملی شناسایی و فراخوانده شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار